مشروح اخبار


» آخرین تغییرات مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار



اینگونه که خانه تکانی در استانداری رخ داده ،سایر مدیران باید عمر مدیریت خود را روز شماری کنند تاببینند درتیررس بادتغییر خواهند بود یا همای بختشان تا پایان دولت دهم برکرسی جلوس خواهد کرد .اما اینکه استاندار چند روزی از تغییرات سخن میگوید وازچهار سازمان  مدنظرخود نام میبدرد.انگار  تعدا د مسئولانی که استانداری را ترک میکنند آنقدر زیاد شده که بجای اینکه بپرسم کی از استانداری رفته در چند روز آینده باید پرسید از دوره نیکزاد کی در استانداری مانده؟

اینگونه که خانه تکانی در استانداری رخ داده ،سایر مدیران باید عمر مدیریت خود را روز شماری کنند تاببینند درتیررس بادتغییر خواهند بود یا همای بختشان تا پایان دولت دهم برکرسی جلوس خواهد کرد .اما اینکه استاندار چند روزی از تغییرات سخن میگوید وازچهار سازمان مدنظرخود نام میبدرد.انگار تعدا د مسئولانی که استانداری را ترک میکنند آنقدر زیاد شده که بجای اینکه بپرسم کی از استانداری رفته در چند روز آینده باید پرسید از دوره نیکزاد کی در استانداری مانده؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آقای مرتضی رهنما پایان مأموریت خود را گرفتند و به استاندارد باز گشتند.

وی در ادامه گفت: خانم لیلا زاده‌باقری به آموزش و پرورش بازگشتند و به جای ایشان خانم کیامرثی که سابقه 20 ساله مدیریتی دارند به جای زاده‌باقری امور بانوان استانداری را مدیریت خواهند کرد.

صابری در ادامه به دیگر تغییر مدیریتی این استان در سطح فرمانداران اشاره کرد و گفت: با استعفای فرماندار دنا موافقت شد چرا که ایشان دانشجو بودند و تا هنگام گزینش فرماندار جدید معاون وی امور را در دست خواهد داشت.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد به دیگر تغییرات اشاره کرد و گفت: در واحد بازرسی استانداری این استان از این پس سید محمدرضا نوذری انجام وظیفه خواهد کرد.

صابری در پاسخ به برخی صحبت‌ها مبنی بر انتخاب معاون سیاسی امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز به جای آقای رهنما کسی را مد نظر نداریم که در آینده جانشین وی نیز تعیین خواهد شد.

وی انتخاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را قطعی ندانست و گفت: هنوز به گزینه‌ای نرسیده‌ایم.

صابری در ادامه به انتظارات خود از مدیران اجرایی و دستگاه‌ها در این استان اشاره کرد و گفت: من در این استان توقعی که از تعداد چهار دستگاه دارم از سایرین ندارم.

این مسئول با برشمردن این چهار دستگاه اجرایی، عنوان کرد: جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بیش از همه در دید عموم قرار دارند و سطح توقعات از این چهار دستگاه بیش از دیگران است.

وی گفت: اگر این دستگاه‌ها کار خود را به درستی انجام دهند بقیه به تأسی از آن‌ها اقدام خواهند کرد.



تاریخ انتشار : 9 مهر 1391, 07:39



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • مدیران کل جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند
  • انتصاب در استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟