مشروح اخبار


» بدخواهان تاب تحمل امنیت، ثبات سیاسی، اقتصادی و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند



نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی عامل ثبات، استقلال و اقتدار کشور هستند، تصریح کرد: در کنار مقابله همه جانبه با برنامه ریزی های دشمن، نیروی های نظامی و انتظامی به وقوع جرم هم جلوگیری و مقابله می کنند.

به گزارش راک نیوز "علی محمد احمدی در نشست جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان، گفت: کشور استقلال و ثابت سیاسی، آرامش و امنیت خاصی در منطقه دارد و استکبار و بدخواهان ایران اسلامی این وضعیت را تحمل نمی کنند و با هر روشی دست به مقابله می زنند. استاندار اظهار داشت: ثبات درعرصه اقتصادی رونق تولید و بازار، سرمایه گذاری و تسریع در ارائه تسهیلات به تولیدات دانش بنیان و صنایع کوچک، بزرگ و متوسط که از مهمترین اقدامات استان است، اساس آن ایجاد امنیت است.

استاندار با تبریک هفته دفاع مقدس با بیان اینکه، واحدهای نیمه تمام و تکمیل شده، فضای کسب و کار، نشاط اجتماعی همه نیازمند امنیت هستند، گفت: مقابله با ترانزیت کالای قاچاق، مواد مخدر، برخی سوء استفاده ها و القاعات دشمن در فضای مجازی برای مقابله با برهم زدن امنیت را باید  تدبیرعملی کرد و نیروی انتظامی خاکریزی محکم در برابر این تهدیدات است.

استانداراظهار داشت: شورش های خیابانی، تحریم های در دستورکار دشمن و ایجاد فشارهای داخلی، فضای مجازی، اشاعه مواد مخدر برای متوقف کردن ایران اسلامی و این است تا سرمایه عظیم کشور یعنی امنیت را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه، نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی عامل ثبات، استقلال و اقتدار کشور هستند، تصریح کرد: در کنار مقابله همه جانبه با برنامه ریزی های دشمن، نیروی های نظامی و انتظامی به وقوع جرم هم جلوگیری و مقابله می کنند.

استاندار ابراز داشت: اعتماد مردم به حاکمیت و نظام در گرو امنیت و آسایش عمومی است و در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.



تاریخ انتشار : 3 مهر 1397, 13:08



» اخبار مرتبط:

  • درپیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است :نیروی انتظامی نماد اقتدار و جوهره اصیل و وجودی امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برای مقابله جرائم ابراز پیشگیرانه در اختیار داشته باشد
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی+متن پیام
  • فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:کشف19 میلیارد ریال کالای قاچاق در 6 ماه نخست سال جاری
  • توقیف بیش از 3هزار موتورسیکلت / افزایش 88 درصدی جمع آوری انواع سلاح در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟