مشروح اخبار


» توضیحات آموزش وپرورش فارس در مورد خودروی واژگون شده در خان زنیان و آخرین وضعیت 2دانش آموز مصدوم



حمید رضا شعبانی، چهارشنبه در گزارشی که از طریق این روابط عمومی انتشار یافت، بیان کرد:
پس از انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر واژگونی یک سرویس مدرسه در شیراز، این موضوع از طریق مسئولان حوزه سرویس دانش آموزی استان پیگیری شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس گفت: خودرویی که حامل 2 نفر از دانش آموزان بود و روز چهارشنبه در روستای خان زنیان از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز واژگون شد، سرویس مدرسه نبوده بلکه متعلق به پدر یکی از این دانش آموزان است.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛  حمید رضا شعبانی، چهارشنبه در گزارشی که از طریق این روابط عمومی انتشار یافت، بیان کرد:
پس از انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر واژگونی یک سرویس مدرسه در شیراز، این موضوع از طریق مسئولان حوزه سرویس دانش آموزی استان پیگیری شد.
وی افزود: نتایج پیگیری ها حاکی از این بود که هیچ گونه تصادفی در مورد سرویس مدارس استان رخ نداده است و متعاقب آن موضوع از طریق مدیر آموزش و پرورش منطقه ارژن پیگیری شد که وی نیز تاکید کرد، خودروی 405 واژگون شده سرویس مدرسه نبوده است و این وسیله نقلیه متعلق به یکی از اولیای دانش آموزان بوده است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ارژن شهرستان شیراز نیز در این مورد اظهار داشت: 2 دانش آموز مدرسه خدیجه کبری شهر خان زنیان از توابع شهرستان شیراز که در مقطع متوسطه اول به تحصیل اشتغال دارند، پس از تعطیل شدن این واحد آموزشی، با خودروی پدر یکی از والدین، به سمت منزل در روستای دهنو عزیمت کردند.
موسی خشنود افزود: در طول مسیر حرکت، خودرو به دلایلی که به صورت دقیق مشخص نیست، از شانه خاکی جاده خارج و واژگون می شود.
وی ادامه داد: در این حادثه از 2 دانش آموز دختری که سرنشین این وسیله نقلیه بودند، یک نفر از آنها در محل حادثه تحت مداوای اولیه قرار گرفت و نفر دوم به دلیل اینکه دچار سرگیجه شده بود به بیمارستانی در شیراز منتقل شد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ارژن شهرستان شیراز گفت: براساس اطلاعات کسب شده از همکاران ما که به همراه دانش آموز آسیب دیده به شیراز رفته اند، حال فرد مصدوم این سانحه مساعد است و تا عصر امروز از بیمارستان ترخیص می شود.
خشنود بیان کرد: در این سانحه، پدر یکی از این دانش آموزان که خودرو متعلق به او است و رانندگی این وسیله نقلیه را هم بر عهده داشت، مصدوم و با بالگرد اورژانس به شیراز منتقل شد.
او گفت: پیش از این مدیر مرکز اورژانس شهرستان شیراز اعلام کرده بود که، یک خودروی سواری سرویس مدرسه در جاده خان زنیان این شهرستان واژگون شده و پنج نفر در این حادثه مصدوم شده اند که یکی از آنان بزرگسال بوده و با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شده است.
روستای خان زنیان از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز در 40 کیلومتری جنوب غرب این کلان شهر قرار دارد.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1397, 19:38



» اخبار مرتبط:

  • واکنش اداره کل آموزش و پرورش فارس به درگیری والدین دانش آموز با مدیر یکی از مدارس شیراز
  • سانحه رانندگی خودروی حامل فرهنگیان در جاده درودزن کشته به همراه داشت
  • واکنش معاون وزیر آموزش و پرورش به ماجرای خودکشی دانش آموز شیرازی
  • او تنها به خاطر موبایل خودش را نکشت
  • مدارس شیرازتعطیل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟