مشروح اخبار


» گفتگوی اختصاصی راک نیوز با ورزشکار گچسارانی که جهانی شد



امیرمحمد پرهون ورزشکار گچسارانی و عضو تیم ملی واترپلو جوانان ایران روز شنبه پس از بازگشت از ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز، در ارتباط با بازیهای آسیایی و عنوان کسب شده توسط تیم ملی کشورمان گفت.


امیرمحمد پرهون ، اظهار داشت: رقابت های آسیایی و قهرمانی آسیا، تورنمنتی است که برای رشته های ورزشی در بالاترین سطح برگزار می شود و تیم ایران موفق شد به مدال برنز این مسابقات دست یابد.
گفتگوی اختصاصی راک نیوز با ورزشکار گچسارانی که جهانی شد
وی افزود: تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب سه پیروزی و دو شکست به مدال برنز این مسابقات دست یافت.
دفاع سانت تیم ملی واترپلوی ایران اظهار داشت: تیم ژاپن با 5 پیروزی قهرمان شد و تیم چین با 4 پیروزی و یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفت.

پرهون ادامه داد: تیم های واترپلو جوانان ایران، قزاقستان، ژاپن، چین و کره جنوبی در ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان شرکت داشتند و سه تیم برتر این رقابت ها ژاپن، چین و ایران جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته را کسب کردند.
وی افزود: تیم‌های ازبکستان، قزاقستان و کره‌جنوبی نیز به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

پرهون گفت: ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا (زیر 19 سال) دوم تا ششم آبان 97 (24 - 28 اکتبر 2018) به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار ‌شد. 
گفتگوی اختصاصی راک نیوز با ورزشکار گچسارانی که جهانی شد

*برتری جوانان واترپلوی ایران در گام نخست قهرمانی آسیا

تیم واترپلو جوانان ایران نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا را با برتری قاطع مقابل قزاقستان به اتمام رساند.

پرهون در رابطه با نخستین دیدار تیم واترپلوی ایران گفت:جوانان واترپلو ایران در اولین دیدار خود دوم آبانماه به مصاف قزاقستان رفتند و با ارائه نمایشی تحسین برانگیز به برتری قدرتمند 13 بر یک دست یافتند.

*پیروزی مقتدرانه مردان واترپلو ایران مقابل ازبکستان

واترپلوئیست‌های جوان ایران در دومین دیدار از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل ازبکستان؛ میزبان رقابتها پیروز از آب خارج شدند.

وی ادامه داد:ملی پوشان واترپلو ی ایران که در روز نخست این رقابت‌ها با یک پیروزی مقتدرانه قزاقستان را از پیش رو برداشته بودند، پنجشنبه سوم آبانماه در دومین دیدار خود به مصاف ازبکستان میزبان این دوره از مسابقات رفتند.

پرهون اضافه کرد: در ابتدا واترپلوئیست‌های ایران موفق شدند از ازبکستان پیشی بگیرند و نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 8 بر 4 به سود ایران به پایان رسید و در نیمه دوم بازیکنان ایران با حفظ برتری خود در این دیدار و ارائه یک نمایش زیبا، بازی را با نتیجه 15 بر 7 بردند.

*شکست تیم ملی واترپلوی جوانان ایران مقابل چین

تیم واترپلو جوانان ایران، سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با شکست مقابل چین به اتمام رساند.

عضو تیم واترپلوی جوانان ایران افزود:تیم جوانان ایران جمعه چهارم ابانماه در سومین روز از ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا در شهر «تاشکند» ازبکستان،از ساعت 15:10 به وقت تهران مقابل جوانان چین قرار گرفت و با حساب 14 بر 9 تن به شکست داد.

*سومین پیروزی تیم واترپلوی جوانان ایران در قهرمانی آسیا

تیم واترپلوی جوانان ایران با پیروزی 20 بر 3 برابر کره جنوبی، به سومین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.

پرهون افزود:جوانان واترپلوی ایران، (شنبه) در پنجمین روز از آبانماه و در چهارمین دیدار خود مقابل کره جنوبی به آب بزنند و با ارائه نمایش تماشایی، برتری خود را خیلی زود به حریف تحمیل کردند و در نهایت به پیروزی 20 بر 3 رسیدند.

*تیم واترپلوی جوانان ایران به مدال برنز آسیا رسید

تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آخرین دیدار خود مقابل ژاپن شکست خورد و به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

پرهون گفت:تیم اعزامی ایران به ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا ، در پنجمین دیدار خود با نتیجه 14 بر 4 مقابل ژاپن شکست را پذیرفت و صاحب مقام سوم شد.

 گفتنی است تیم ایران در سال 2015نیز به مقام سوم و مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافته بود. 

اسامی بازیکنان اعزامی تیم واترپلوی جوانان ایران به ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا به این شرح بود:

امیر محمد پرهون، حسین خالدی تبار.،محمد بیات، آرش پورزرگر، خشایارقره ضیاالدین، امیرعلی مرادی، مهدی برزگری، امید آقایی کریم، علیرضا پورنگ، حسین لاله سیاه،یزدان احمدی، امیررضا جلیل پور و علی خانقاهی

هدایت تیم ملی ایران را دانیال خاکبان به عنوان سرمربی، حسین نجفی به عنوان مربی و الکساندر چیریچ به عنوان مدیرفنی تیم ملی بر عهده دارند.
گفتگوی اختصاصی راک نیوز با ورزشکار گچسارانی که جهانی شد

گفتنی است امیرمحمد پرهون و حسین خالدی تبار بازیکنان تیم لیگ برتری واترپلوی نفت و گاز گچساران و عضو تیم ملی واترپلوی ایران می باشند که در ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا حضور داشتند و جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته را کسب کردند.

این دو ورزشکار گچسارانی سال گذشته نیز در نوزدهمین دوره رقابت‌ها قهرمانی واترپلو زیر 20 سال جهان که از 14 تا 22مرداد در صربستان برگزار شد شرکت کردند.
گفتگوی اختصاصی راک نیوز با ورزشکار گچسارانی که جهانی شد

شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد حدود هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

برای اطلاع از اخبار متنوع ورزشی انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزشی راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید. 

 

 

 



تاریخ انتشار : 12 آبان 1397, 17:00



» اخبار مرتبط:

  • مروری بر رویدادهای ورزشی گچساران در هفته ای که گذشت
  • کشتی آزاد جوانان دوم شد
  • علی خالدی تبار در راه ترکیه
  • پیروزی قاطع نفت و گاز گچساران در هفته ششم لیگ برتر واترپلو
  • پیروزی واترپلوی امیدیه برابر نفت گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟