مشروح اخبار


» علوی در کمیسیون ماده 5 مطرح کرد : فرهنگ سازی در توسعه زیر ساخت های باشگاهها / برخورد قانونی با باشگاهای متخلف



با حضور علوی مدیر کل و اعضاء کمیسیون ماده 5 ،جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ،نوید محمدی دبیر کمیسیون و مسئول امور باشگاههای ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت مدیر کل در تشکیل این نشست ،از تمدید فعالیت 16 باشگاهها و تکمیل 46 متقاضی تشکیل باشگاههای ورزشی در سطح استان خبر داد.
محمدی بیان داشت :تعداد زیادی از باشگاههای فوتبال که در لیگ های مختلف استانی شرکت دارند متاسفانه پروانه فعالیت ندارند و در این راستا نیازمند تعامل و همکاری بیشتر هیات فوتبال استان هستیم.

دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش و جوانان استان از 162باشگاه ورزشی در استان که دارای مجوز قانونی می باشند خبر داد و از روسای هیات های فوتبال ،همگانی و پرورش اندام در عدم تعامل و همکاری با این کمیسیون درزمینه نظارت بر باشگاههای مربوطه ابراز گلایه کرد.

این مقام مسئول بر نظارت بیشتر ادارات و هیات های استانی بر باشگاههای ورزشی تاکید کرد و خواستار ممانعت از فعالیت باشگاههای فاقد مجوز شد .

نوید محمدی از نصب میزهای بیلیارد در تعدادی از قهوه خانه های سطح استان ابراز نگرانی و گلایه کرد و اظهار داشت :د راسرع وقت با همکاری ادارات شهرستانها و مقامات ذیصلاح در خصوص پلمپ این مکانها اقدام خواهد شد .
دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش استان از برگزاری مراسم تجلیل از باشگاههای برتر در استان خبر داد و خواستار تشکیل کمیته تخلفات باشگاهها شد .

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست ضمن تشکر از پیگیری و فعالیت های دبیر کمیسیون ماده 5 ، بر آسیب شناسی در حوزه باشگاهها تاکید و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی باشگاههای ورزشی استان شد .

سید محمد تقی علوی حفظ جایگاه و منزلت ورزش استان و توسعه زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی وورزشی و باشگاهها را از ارکان مهم در دستگاه ورزش استان برشمرد و خواستار سرویش دهی خوب و منظم به باشگاههای ورزشی شد .

مدیر کل ورزش وجوانان استان اولویت بندی رشته های ورزشی و استفاده از فرصت ها و ظرفیت های باشگاههای ورزشی و فرهنگ سازی در توسعه باشگاهها را یکی دیگر از برنامه های خود و کمیسیون در ارتقای سطح باشگاهها برشمرد و خواستار برخورد قانونی با باشگاههای متخلف شد .

نصب مجوز فعالیت باشگاه ،نصب نرخنامه در باشگاهها و تشکیل گروه عالی نظارت جهت اجرای طرح ضربتی در باشگاههای استان از مصوبات این نشست بود



تاریخ انتشار : 14 آبان 1397, 09:44



» اخبار مرتبط:

  • با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ورزش چرام بررسی شد
  • سرپرست هیات والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد/جزییات
  • پیروزی تیم فوتبال شهرداری گچساران در لیگ دسته سوم باشگاههای کشور
  • جلسه شواری تحول ادارای کارکنان ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید .
  • کسب مقام برتر پرتاب گر بانوی کهگیلویه وبویراحمدی در لیگ کشور
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟