مشروح اخبار


» رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمدانتخاب شد



 با رأی حداکثری هیئت مدیره خانه مطبوعات، زریر حجتی رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری فارس: زریر حجتی رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر دوشنبه و در محل خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نشست خانه مطبوعات در پنجمین جلسه رسمی آن برگزار شد.

در این نشست که هر هفت عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات این استان حضور داشتند، بحث بر روی موضوعات مختلف از جمله چگونگی تعامل با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان صورت گرفت.

در این نشست همچنین موضوع تعیین رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که همه اعضا با اکثریت مطلق آرا زریر حجتی یکی از اعضای هیئت مدیره را به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب کردند.

زریر حجتی پس از این انتخاب با قدردانی از انتخاب خود به این عنوان اظهار کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده من گذاشته شد که امیدوارم در راستای تحقق اهداف والای نظام در عرصه رسانه خدمت‌گزاری امین در این حوزه باشم.

وی افزود: اصحاب رسانه توقعات بجایی از ما دارند که موظفیم به دلیل اعتمادی که به ما داشته‌اند پاسخگوی این حسن اعتماد باشیم.

حجتی خاطرنشان کرد: حال که این وظیفه را بر عهده من گذاشته‌اید با همه توان در حل مشکلات همکاران رسانه‌ای و مطبوعاتی خود تلاش و کوشش خواهم کرد.

حجتی مدیر مسئول هفته‌نامه عصر انتظار است که فعالیت‌های چند ساله مطبوعاتی را در کارنامه خود به عنوان سردبیر، نویسنده و عضو شورای سردبیری دارد.




تاریخ انتشار : 11 مهر 1391, 07:49



» اخبار مرتبط:

  • مدیر جدید خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+عکس
  • یک نفر ازکهگیلویه وبویراحمد درهیئت مدیره خانه مطبوعات ایران انتخاب شدند
  • بازرسین خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • تغییر غیر قانونی مدیر خانه مطبوعات:زخمی که سر باز کرده است
  • برگزاری کارگاه آموزشی تیتر وخبرنویسی با موضوع بصیرت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟