مشروح اخبار


» قدردانی خانواده یک بیمار از پرسنل بیمارستان امام خمینی دهدشت



قدردانی از عمل از سیره های رفتاری پسندیده در اسلام و سایر ادیان است که برآن نیز تاکید شده است .شاید در دین مبین اسلام "لم یشکرمخلوق لم یشکر خالق "بارزترین متن در این زمینه باشد.

قدردانی از عمل از سیره های رفتاری پسندیده در اسلام و سایر ادیان است که برآن نیز تاکید شده است .شاید در دین مبین اسلام "لم یشکرمخلوق لم یشکر خالق "بارزترین متن در این زمینه باشد.
به گزارش خبرنگار راک نیوز از شهرستان کهگیلویه ؛ مصادیق قدردانی معمولا می تواند بسیار متفاوت باشد از ارسال گل وهدیه و شیرینی تا یادداشت کودک بی بضاعتی که به پاس داشت خدمات پزشک در حق پدرخود، خوذروی پزشک را شسست و یادداشتی بر روی آن چسباند .اما پزشکان چنان طبع بلندی دارند که نجات جان همنوعان خود را بهترین هدیه و وظیفه می دانند و دراین بین قدرشناسی نسبت به زحمات آنها طبعا می تواند در تکریم این فرهنگ تاثیرگذار باشد.
برهمین اساس یکی از بیماران به نشانه قدردانی از خدمات مجموعه پزشکی ودرمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت در طول دوره بیماری خود متنی را دراخیتار خبرنگار راک نیوز قرار داده که عینا در زیر منتشر گردید:

در دل و باور و ایمان ما جاری است که محتاح همیم. تقدیر و تشکر ازشخصیتی بزرگ اذعان و ایمان به این مطلب است که لطف بی کران الهی از ید باکفایت آن شخص بزرگوار بر ما به ارمغان رسیده است. جز به لطف خداوند دل نبسته بودیم که خورشید امید از روزنه‌ی همت بی نهایت و با کیاست دکتر حسین علی نژادی بر ما نور امید و روشنی لبخند را هدیه آورد. ضمن شکر و حمد بی حصر الهی، ازباب قدرشناسی و ادای دین، مراتب سپاس و امتنان خویش را از ریاست محترم بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت جناب آقای دکتر محمد طاها خادمی ،جناب آقای دکتر علی نژادی متخصص جراحی استخوان، مفاصل و ستون فقرات،جناب آقای حسین شرافتی سوپروایزر بیمارستان، فیزیوتراپیست حاذق سرکار خانم پریوش نظری   و دیگر عوامل و دست اندرکاران ابراز داریم. حقا باید بر دستان پزشکان توانمند و پرستاران صادق و کادر درمانی لایق این بیمارستان بوسه افتخار زد و با هر بوسه دست به دعا برداشته و برای تکثیر ازدیاد این نعمات شاکر بود. درجهت جراحی موفقیت آمیز مچ دست فرزند عزیزمان پیروزتسلیخ برای همیشه قدردان ودعاگوی خوبیها و تلاش‌هایتان خواهیم بود. خداوند حافظ بزرگوارانی همچون شما باشد.انشاالله .
بااحترام فراوان خانواده تسلیخ



تاریخ انتشار : 25 آبان 1397, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • تردید در مرگ یک بیمار دهدشتی/ پرونده به پزشک قانونی ارجاع شد
  • قدرشناسی شهروند چرامی از پرسنل ccuبیمارستان امام خمینی دهدشت
  • انجام عمل آزاد کردن نخاع تحت فشار برای اولین بار در شهرستان کهگیلویه
  • عمل پیوند دست برای نخستین بار در دهدشت انجام شد
  • تنها پزشک جراح عمومی دهدشت درماه بیش از 150 عمل جراحی انجام می دهد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟