مشروح اخبار


» ورزش گچساران در هفته ای که گذشت (19 تا 25 آبانماه 97)



شهرستان گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان  هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف ورزشی و  ۳۶ هیات ورزشی دارد.


ورزش گچساران در هفته گذشته (19 تا 25 آبانماه 97) رویدادهای خبری متنوعی را پشت سرگذاشت که از مهمترین آن ها می توان به دعوت سه دانش آموز این شهرستان به نام های هستی بخشی زاده، پریچهر اشکبوسی و سیده مریم حسینی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز، اولین رویداد مهم ورزشی شهرستان در هفته گذشته انتصاب یک کهگیلویه وبویراحمدی به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون هاکی کشور بود.
ورزش گچساران در هفته ای که گذشت (19 تا 25 آبانماه 97)

نوروز حیدری هاکی باز پیشکسوت اهل کهگیلویه و بویراحمد و از مربیان تیم ملی مردان به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان این فدراسیون منصوب شد.

این انتصاب 20آبانماه  و با حکم حسن اباذری سرپرست فدراسیون هاکی انجام شده است.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در هاکی و برای انسجام بخشی هر چه بیشتر به جامعه پیشکسوتان هاکی کشور به عنوان سرمایه های اصلی و گرانمایه این رشته ورزشی بدین وسیله به سمت رئیس کمیته پیشکسوتان این فدراسیون منصوب می شوید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: امیدوارم با اتکا به ذات لایزال درگاه احدیت و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری به عنوان راهگشای امور در انجام این مهم موفق و مؤید باشید.

سه دانش آموز گچسارانی به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند

سه دانش آموز این شهرستان به نام های هستی بخشی زاده، پریچهر اشکبوسی و سیده مریم حسینی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور دعوت شدند.

این دانش آموزان با درخشش در مسابقات کشوری آموزش و پرورش مقطع متوسطه اول در همدان به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده اند.

دومین اردوی تیم ملی نوجوانان بانوان ( منطقه جنوب کشور ) برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2019 از تاریخ 22 تا 24 آبان در استان مرکزی و شهرستان اراک برگزار می شود.

همچنین براساس اعلام باشگاه نفت و گاز گچساران صونا بیداد،ستاره رحمانیان و بهاره ایزدگشب بازیکنان این باشگاه در لیگ برتر هندبال بانوان کشور به پنجمین ارودی تیم ملی کشور دعوت شدند.

پنجمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا روزهای 21 تا 26 آبان در تهران برگزار می شود.

نفت و گاز گچساران حریفان خود را در لیگ برتر واترپلو شناخت

براساس قرعه کشی نفت و گاز این شهرستان در گروه اول مسابقات لیگ برتر واترپلوی لیگ برتر کشور قرار گرفت.

در بازی‌های امسال تیم‌های نفت امیدیه، سایپا و استخر نوفلاح با نفت و گاز گچساران هم گروه شدند.

بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم‌ها قرعه کشی شد و هشت تیم شرکت کننده در 2 گروه با یکدیگر رقابت کنند.

در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند هوایی ارتش، نماینده اصفهان و دیهیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسابقات از روز چهاردهم آذر ماه شروع خواهد شد.

تیم نفت و گاز گچساران در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور پنج پیروزی و 10 امتیاز کسب کرده بود.

نفت و گاز این شهرستان پس از تیم‌های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه، سایپا و نیروی زمینی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلوی کشور قرار دارد.

بازی تیم های فوتبال نفت گچساران و مس بابک مساوی شد

بازی تیم های نفت و گاز گچساران و مس شهر بابک در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مساوی شد.

دراین بازی که عصر سه شنبه22آبانماه در استادیوم شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شد، 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نفت و گاز گچساران در این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکنون 3 پیروزی و 3 تساوی و 12 امتیاز کسب کرده است.

نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه،شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کنند.

از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی 55 ساله و پوشش بیش از 91 رشته ورزش قهرمانی یکی از باشگاه های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

بازی تیم های هندبال نفت گچساران و سربداران مساوی شد

بازی تیم های هندبال نفت و گاز گچساران و سربداران سبزوار در هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان کشور مساوی شد.

در این بازی که عصر (پنجشنبه) 24آبانماه در سبزوار برگزار شد، تیم های نفت و گاز گچساران و سربداران سبزوار به تساوی 23 بر 23 رضایت دادند.
نفت و گاز گچساران که این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر هندبال مردان کشور رقابت می کند با نمایشی ضعیف پیش از این در چهار بازی متحمل شکست شده و تنها یک پیروزی کسب کرده است.

تیم‌های نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، نیروی زمینی کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فراز بام خاییز دهدشت، هیات نجف آباد، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد در لیگ برتر هندبال ایران فصل 1397- 1398 حضور دارند.

تیم نفت و گاز گچساران نخستین نماینده تاریخ ایران بود که 2 سال پیش در جام باشگاه‌های هندبال جهان شرکت کرد و مقام چهارم رقابت‌های آن سال را کسب کرد.

این تیم سابقه کسب مقام هفتم جام هندبال باشگاه‌های جهان را نیز در سوابق خود دارد.

گچساران قهرمان کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کهگیلویه وبویراحمد

رقابت های کشتی نونهالان استان کهگیلویه وبویراحمد با قهرمانی تیم های کشتی گچساران در دو رشته آزاد و فرنگی به پایان رسید.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 63 کشتی گیر و با شرکت تیم های بویراحمد،کهگیلویه ،گچساران ،بهمئی، باشت و لنده در خانه کشتی گچساران برگزار گردید.

در پایان این رقابت ها گچساران موفق شد در رده تیمی هردو رشته آزاد وفرنگی به مقام قهرمانی برسد.

در کشتی آزاد تیم گچساران ، با 220 امتیاز مقام اول و تیم یاسوج با 150 امتیاز مقام دوم و دهدشت با 95 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

در کشتی فرنگی ، تیم گچساران با 180 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های یاسوج با 130 امتیاز و بهمئی با 115 امتیاز به مقام های دوم و سوم رسیدند و تیم های باشت با 110 و دهدشت با 55 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های برتر ورزشی رده سنی نونهالان (بازیهای المپیاد نخبگان) در دو رشته آزاد و فرنگی که در تاریخ های 5 لغایت 9 آذر ماه در استانهای قزوین و خراسان جنوبی برگزار می شود اعزام خواهند شد.

شهرستان گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان  هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف ورزشی و  ۳۶ هیات ورزشی دارد.

برای اطلاع از اخبار متنوع ورزشی انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزشی راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 26 آبان 1397, 05:39



» اخبار مرتبط:

  • ورزش گچساران در هفته ای که گذشت
  • مروری بر رویدادهای ورزشی گچساران در هفته ای که گذشت
  • لیگ دسته دو فوتبال؛میزبانی نفت و گاز گچساران از مس شهر بابک
  • لیگ برتر هندبال مردان/ نفت و گاز گچساران بر فولاد مبارکه اصفهان پیروز شد
  • شکستی دیگر در کارنامه تیم هندبال نفت و گاز گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟