مشروح اخبار


» ثبت ۲۷ هزار مورد مراجعات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت :۲۷  هزار و ۶۶۸ مورد مراجعات مردمی و ۱۹ هزار و ۲۴۱ مراجعه‌کننده تحت حمایت و هشت هزار و ۴۲۷ مراجعه‌کننده غیرتحت حمایت در شش ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

به گزارش راک نیوز به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۶۶۸ مراجعات مردمی به این نهاد داشتیم، گفت: ۱۹ هزار و ۲۴۱ مورد مراجعه افراد تحت حمایت و هشت هزار و ۴۲۷ مورد غیرتحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است، افزود: ۲۳ هزار و ۹۹۲ نفر از مراجعه‌کنندگان به این نهاد در سال جاری پس از بررسی و تحقیقات مستحق دریافت خدمات شناخته‌شده و خدمت موردنظر به آن‌ها ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تعداد خانوارهای مستمری‌بگیر این نهاد ۲۸ هزار و ۵۰۳ خانواده بوده که تا ابتدای آبان ماه ۹۷ به تعداد ۳۳ هزار و ۵۰ خانوار معیشت بگیر افزایش‌یافته است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری هفت هزار و ۴۰۰ خانوار با اولویت مناطق محروم، کارگران و کشاورزان فاقد درآمد نیازمند، دهک‌های پایین جامعه و خانوارهای نیازمند پشت نوبت از محل اعتبار تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۷ باید تحت حمایت این نهاد قرار بگیرند.

محبی درخصوص مستمری پرداخت‌شده به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: درمجموع ۵۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون تومان بابت معیشت مددجویی و یارانه کمک‌معیشت تا پایان آبان ماه امسال به‌حساب مددجویان واریز شد.

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان به‌صورت خدمات آنی جهت خرید مایحتاج و لوازم ضروری اعلام و بیان کرد: همچنین ۲۷۹ میلیون تومان جهت خرید لوازم ضروری منزل ازجمله خرید بخاری گازی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان بابت اجاره مسکن و ودیعه مسکن مددجویان اجاره‌نشین اشاره و تصریح کرد: دو هزار و ۴۹۷ مورد جهیزیه و هدیه به داماد بااعتبار پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت پرداخت‌شده است.

محبی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد جهت فقرزدایی در جامعه است، گفت: تلاش امدادگران کمیته امداد برنامه‌ریزی جهت رفع فقر و کمک به توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و درنهایت خودکفایی و خروج تدریجی مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد است.



تاریخ انتشار : 30 آبان 1397, 18:14



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان
  • ۶۳ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : مستمری و یارانه مددجویان کمیته امداد متمرکز پرداخت می شود
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ بهره‌مندی ۳۵۳ خانوار عشایری از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟