مشروح اخبار


» مسیر پرتردد «تنگ‌چویل» کهگیلویه به خوزستان در بحران/ وعده 6 میلیاردی عدل هاشمی چیشد؟




به گزارش راک نیوز "سلمان بینا عضو جوان شورای شهر دیشموک به جاده ارتباطی دیشموک به خوزستان اشاره کرد و گفت: شهروندان دیشموکی از وضع تاسف بار این جاده گلایه شدید دارندو از هاشمی پور خواهان تحقق وعده‌های داده‌شده در این رابطه هستند.

وی افزود: این پروژه ای هم چنان روی زمین مانده و چند بخشدار؛ فرماندار و مدیرکل آمده و رفتند و حتی چند استاندار امده ورفته وهمچنین چندتا نماینده اومدن وقول دادن رفتن ولی همچنان این دو منطقه دیشموک و صیدون بدون راه مناسب ارتباطی ؛غرق در مشکلات هستند.

بینا خطاب به نماینده مردم در مجلس؛گفت: جناب آقای هاشمی و معاون وزیر نفت جناب مهندس امیریان به قولی که در جشنواره ایل بزرگ بهمئی دادید چرا عمل نمیکنید؛ الان ۸ ماه از اون قول میگذرد.

عضو جوان شورای شهر دیشموک بیان کرد: با اولین بارش باران ارتباط بین این دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمدقطع خواهد شد .

بینا گفت: به علت طغیان رودخانه حتی خودروهای تا حتی ۵ روز آنجا بلاتکلیف بوده و تا اینکه از طریق کمک رسانی مردمی بتوانند نجات پیدا کنند.

عضو جوان شورای شهر دیشموک خطاب به نماینده مردم در مجلس و با بیان اینکه؛ آقای هاشمی وعده ی در جشنواره ایل بهمئی چی شد و به کجا رسید؛ افزود:۶ میلیارد برای جاده تنگ چویل اختصاص دادید ولی هنوز خبری از تسهیل این مسیر پردد نیست.

عضو جوان شورای شهر دیشموک به نمایندگی از مردم بخش های دیشموک و قلعه رئیسی از استاندار مدیرکل راه فرماندار ونماینده مردم در مجلس درخواست کرد که به تنگ چویل تشریف بیاورند و چاره ای بیاندیشید.



تاریخ انتشار : 3 آذر 1397, 09:48



» اخبار مرتبط:

  • برخورد صاعقه جان دختر جوان دیشموکی را گرفت!
  • کاهش 150 کیلومتری فاصله دیشموک به اهواز
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • وعده ی گازی دولت تدبیر و امید در دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک عملی شد/بهره برداری از طرح گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک با حضور معاون وزیر نفت
  • تنش در جشن بزرگ ایل بهمئی/ترک جلسه توسط نماینده کهکیلویه بزرگ و نماینده ایذه و باغ ملک/ناتمام ماندن سخنان فرماندار کهگیلویه/امیریان مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی نفت کشور:آقای هاشمی پور اول فارسی صحبت کردن را یاد بگیرید بعد از من درخواست داشته باشید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟