مشروح اخبار


» رییس شورای شهر دهدشت : هدف از تعیین روز معلولین، ارتقاء اذهان نسبت به معلولین است




همزمان با فرارسیدن روز جهانی معلولین، مراسم جشنی توسط شورای شهر دهدشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معلولین در مرکز اداره بهزیستی دهدشت برگزار شد.

به گزارش راک نیوز، شورای شهر دهدشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری جشن روز معلولین در بهزیستی این شهرستان نمود.

در این آئین برنامه های شاد و مختلفی همچون ، گروه موسیقی، اجرای سرود و دکلمه توسط معلولان و صرف شام انجام شد

رئیس شورای شهر دهدشت در این مراسم گفت: روز جهانی معلولین از سال ۱۹۹۲از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد ،هر سال در ۳دسامبر برگزار می شود.

محمد حسین جمشیدی افزود: معتقدم هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسایل مربوط به معلولیتهای مختلف است به مناسبت همین موضوع اعضا شورا شهردهدشت وظیفه خود دانستند که چنین برنامه ای را تدارک بدهند و چند ساعتی در کنار این عزیزان باشند.

وی افزود: از جناب دکتر کاظمی ریاست محترم اداره ارشاد که در برگزاری این برنامه کمک حال ما بودند تقدیر و تشکر مینمایم که البته در برگزاری این برنامه عزیزان دیگری هم بودند که کمک حال ما بودندکه جا دارد حداقل تقدیر و تشکری خدمت این عزیزان داشته باشم.



تاریخ انتشار : 13 آذر 1397, 13:06



» اخبار مرتبط:

  • به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد: تئاتر رویایی به تمام یک قرن
  • رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه: فضای شهر دهدشت مناسب حضور معلولان نیست/تصاویر
  • رئیس هیات جانبازان و معلولین کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: کسب دو مقام دومی ره آورد تیم دوومیدانی استان در رقابتهای کشوری
  • جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد به نامه خبرنگاران گچسارانی
  • رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری کلاس های آموزشی رایگان توسط «انجمن شعر»در شهر دهدشت خبر داد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟