مشروح اخبار


» وقتی کارمند استانداری به دولت رحم نمی کند؛بیشترین هجمه به دولت توسط فردی که به لطف دولت اعتدالی استخدام شده است!




از دو دهه گذشته تاکنون که اصولگرایی و اصلاح طلبی در تقسیمات سیاسی ایران پر رنگ شده ودر انتخاباتی مانند ریاست جمهوری تاثیر گذاری آن کاملا مشخص بوده  است ، تا جایی که دولت هر هشت سال در دست یکی از این دو تفکر بوده است.

نقطه مشترک هر دوتفکر برای پیروزی در انتخابات و موفقیت در دوران پس از انتخابات استفاده از قدرت رسانه های نزدیک به دولت ها بوده است.

رسانه های موافق با بیان واقعیت ها و گاهی بزرگ نمایی در همسویی افکار عمومی با دولت نقش غیرقابل انکاری در حرکت رو به جلوی دولت داشته اند.

از دگر سو رسانه های مخالف و منتقد در به چالش کشیدن و حاشیه سازی توانسته اند وقت و انرژی زیادی از رئیس دولت و بدنه اجرایی آن صرف موضوعات غیرضروری کنند تا جائی که بارها و بارها از زبان همین مسئولان شنیده و گفته شده که دامن زدن به مسائل حاشیه ای وقت زیادی از دولت را تلف کرده است.

در واقع دولت ها- درست یا غلط- بخشی از تصویر جامعه از ناتوانی دولت در تحقق وعده ها را نتیجه نحوه عملکرد رسانه ها می دانند.

استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در واقع اصلی ترین بخش تصمیم گیری و اجرایی دولت در استان است هم از حملات رسانه ای مخالفین و منتقدین در امان نبوده است تا جائی که جزئیی ترین مسائل را با بی رحمی به ضعف عملکردی استاندار و دولت گره می زنند. 

صدالبته نباید از مخالفین و منتقدین حتی گلایه کرد چرا که آنها بر اساس تفکر حزبی و رسالت خود در این مسیر برای ناامیدی افکار عمومی و زمینه سازی برای به دست گرفتن دولت آینده توسط همفکران خود گام برمی دارند.

اما تعجب از رسانه و یا رسانه هایی است که با رانت همین دولت مدیران آنها شغل و نام و نوایی کسب کرده اند اما اکنون بیشترین حملات را نثار بخش هایی از دولت و مدیران دولت در استان می کنند.!

 بعنوان مثال یکی از  این رسانه ها که درحال حاضر از نزدیک ترین ساختمان به استانداری مدیریت می شود،اگر واقعا آنچه منتشر می کنند در وصف دولت و عملکرد آن صحت دارد، پس گلایه های استاندار و مدیران از رسانه ها در عدم بیان واقعیت ها برای چیست؟

اگر هم این حمله و هجمه ها به مدیران دولت که هرکدام نمایندگی بخشی از دولت دکتر روحانی را در استان بر عهده دارند غیر منصفانه و دلسوزانه نیست پس چرا روابط عمومی ، حوزه ریاست و شخص استاندار در قبال این خود زنی های افراد منتسب به دولت سکوت پیشه می کنند؟

فضای سیاسی استان طی روزهای گذشته تحت تاثیر نامه نگاری نماینده کهگیلویه بزرگ و استانداری و جناح های سیاسی است که بازنشر دهنده اصلی چنین حملاتی به مدیرکل سیاسی کسی نیست جر مدیریت سایتی که درحال حاضر به لطف همین دولت اعتدالی  استخدام شده است!

هجمه هایی که آخرین تیر آن متهم کردن مدیرکل سیاسی استانداری به طرفداری و کنایه زدن به دلواپسان! بود و اتهامی مانند شعله ور کردن آتش تفرقه! با بازنشرهای پیاپی  سایت یکی از کارکنان مجموعه استانداری!

درحالیکه پرداختن به امور سیاسی جز  وظیفه سازمانی آقای پرواز در قامت مدیرکل سیاسی  استانداری می باشد و بقول مدیرکل یازرسی استانداری اگر آقای پرواز از دولت حمایت نکند چه کسی باید حمایت و یا دفاع کند؟ شیطنت های همین سایت باعث شد تا ساعت ها وقت وانرژی مسئولان دولتی و نیروهای فعال سیاسی و افکار عمومی هزینه مطلبی گردد که به لطف تلاش های همین کارکند دولت در ساعات اداری صورت پذیرفته است.

 آقای استاندار ؛ فردی که در تمام ساعات روز کاری در حال توزیع لینک اخبار علیه دولت در شبکه های اجتماعی ،مجازی  وتولید و انتشار اخبار سایتش هست  چه خدمتی به مدیریت و برنامه ریزی ها در این استان می تواند بکند بجز ایجادهزینه برای دولت و حامیان دولت  ؟ آیا تفرقه اندازی و حمله به دولت در چارت سازمانی وی به معنای خدمت صادقانه  تعریف شده است؟!!

اصلا این خودزنی ها و خنجر از پشت زدن به دولت و تفکر اصلاح طلبی توسط کارمنداستخدام شده در همین دولت چه معنی و مفهومی جز خیانت به آرای جوانانی دارد که برای پیروزی تفکر اصلاح طلبی و اعتدال بدون هیچ چشم داشتی روزها دربیان خدمات دولت درنگی نمی کردند اما با رفتار تخریب گرایانه یکی از کارکنان نزدیک ترین سازمان به شخص مدیریت ارشد استان  برای منتظران تدوام دولت امید جز یاس و تفرقه چیزی نصیبشان نشده است.

آقای استاندار کسی ازشما انتظارندارد مروج تفکر خفقان که در دولت های گذشته رایج بوده باشید  اما انتظار می رود دست کم اجازه ندهید با سرمایه های دولت علیه دولت و توسط مستخدمین پرابهام همین دولت برخی افراد این همه هزینه به تفکراعتدالی و اصلاح طلبی و دولت دکتر روحانی وارد نمایند.

در یک کلام اقای استاندار از همان نزدیکی ها شروع کنید تا هرجایی که باید مدیریت و برنامه ریزی کنید برای برخورد با خیانت پیشگان به دولت

ارسالی:



تاریخ انتشار : 18 آذر 1397, 21:06



» اخبار مرتبط:

  • برکناری یک مدیرکل به جرم عکس اینستاگرامی
  • جریان سازی فکری مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها است/ روابط عمومی ها باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق خدمات دولت به مردم فعال تر باشند
  • مدیریت مدبرانه، مقتدرانه و مؤدبانه بر محوریت سیاست های دولت تدبیر و امید/ صفر تا صد سیاست های دولت را با برنامه محوری و تحول گرایی اجرایی می کنم
  • واکنش فعالان اصلاح طلب کهگیلویه وبه نامه عدل هاشمی پور علیه مدیرکل سیاسی استانداری
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟