مشروح اخبار


» ۵الی ۱۰درصد کالاهای پر تقاضا در شب یلدا کاهش قیمت داده میشود/ ۱۸اکیپ بازرس اماده پایش و نطارت بازار شب یلدا هستند



رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:کالاهای پرفروش را در ایام شب یلدا ۵الی ۱۰درصد کاهش قیمت می دهیم ،ضمن اینکه بازار فروش شب یلدا توسط ۱۸ اکیپ رصد و کنترل می شود.

به گزارش راک نیوز ،داریوش دیودیده رئیس صنعت ، معدن و تجارت با اعلام این خبر افزود:با جلسه ای که با روسای اتحادیه های اجیل و خشکبار،میوه و تره بار داشتیم از انها خواسته شد که طی یک فراخوان ، واحدهای صنفی زیرمجموعه خود را موظف نمایند به اینکه کالاهای خود را در این ایام ۵الی ۱۰درصد تخفیف داده و بین مشتریان خود عرضه بدارند.

وی صراحتا اعلام کرد:۱۸اکیپ بازرسی برای پایش و نظارت بازار در سطح استان اماده کرده ایم که بصورت صبح و عصر و حتی پاسی از شب در سطح بازار و محل های عرضه و فروش کالاهای پرتقاضا حضور دارند.

وی گفت:بازرسان اتاق های اصناف و ماموران تعزیرات حکومتی در این ماموریت ویژه همکارای ما را همراهی دارند.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از همشهریان خود تقاضا دارد حتی المقدور مایحتاج خود را از فروشگاههای معتبر و مجوز دار خرید نمایند و از انها فاکتور فروش کالا دریافت کنند.

دیودیده در پایان اظهار داشت:درصورت هرگونه ابهام در خرید کالا ،مراتب را از طریق سامانه۱۲۴ و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت ،معدن و تجارت واقع در مجتمع ادارات دولتی جنب شرکت نفت گزارش دهند.



تاریخ انتشار : 27 آذر 1397, 08:01



» اخبار مرتبط:

  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • بیش از۵۷هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • آرامش بهاری بر بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود