مشروح اخبار


» بزرگترین مشکل لیگ هندبال نداشتن اسپانسر است/ کسی که سال آینده بازنشسته است نباید کاندیدا شود



مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه فرازبام دهدشت گفت: بزرگترین مشکل لیگ هندبال نداشتن اسپانسر است.

به گزارش راک نیوز به نقل از میزان "مجید پارسایی ، در خصوص وضعیت تیم هندبال فرازبام دهدشت در لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر در جایگاه سوم قرار داریم و قطعا هر تیمی می‌خواهد قهرمان شود، ولی با توجه به شرایط جایگاه خوبی داریم. در باخت آخر تیم مقصر بودیم، ولی در دیگر بازی‌ها که شکست خوردیم شرایط سالن هم تاثیرگذار بود.

وی در مورد مشکلات لیگ هندبال گفت: بزرگترین مشکل لیگ هندبال نداشتن اسپانسر است. اسپانسر برای توسعه هر رشته ورزشی لازم است، چون باعث پیشرفت آن ورزش می‌شود. به نظر من رئیس فدراسیون باید دنبال این مسائل باشد.

مدیرعامل باشگاه فرازبام دهدشت در خصوص کاندیدا‌ها و برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: با احترامی که برای همه کاندیدا‌ها قائلم، ولی معتقدم باید افراد قوی‌تر و جوان‌تری کاندید می‌شدند. فردی را می‌شناسم که سال دیگر شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شود. این آقا در یک سال چه کاری می‌خواهد برای فدراسیون انجام دهد؟

پارسای در ادامه خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم فدراسیون هندبال باید دست یک هندبالی باشد که بتواند توسعه هندبال را به خوبی تدوین کند. این فرد باید رابطه خوبی با وزارت ورزش و جامعه هندبال داشته باشد.

وی در پایان درباره لژیونر‌های هندبال گفت: بازیکنان لژیونر هندبال به نفع خودشان است که لژیونر شود ما منفعتی برای نه لیگ ندارد. آنها هم حق دارند، چون می‌خواهند پیشرفت بیشتری داشته باشند. ما باید لیگ خود را توسعه دهیم که بازیکنان ما در لیگ دسته ۳ رومانی حضور نداشته باشند.



تاریخ انتشار : 28 آذر 1397, 09:40



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی شیرین خانگی هندبال فرازبام خائیز دهدشت در مقابل نماینده اصفهان
  • صعود هندبالیست های دهدشتی به لیگ برتر هندبال/جزییات
  • ذوب آهن اصفهان هم حریف فرازبام دهدشت نشد
  • رئیس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • شوک بزرگ به هندبال کهگیلویه و بویراحمد/تیم لیگ برتری فراز بام دهدشت به دلیل عدم حمایت مسولان و نماینده کهگیلویه بزرگ از لیگ برتر انصراف داد/جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟