مشروح اخبار


» سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان وعده خود را عملی کرد / ثبات دربازار گوشت قرمز



پس از مدتها بی ثباتی دربازار ،تعطیلی قصابی ها وکمبود  گوشت قرمز وعدم عرضه  دام زنده توسط دامداران ،امروز باتوزیع گوشت قرمز وارداتی ،باردیگر رونق به قصابی ها برگشت ومردم زیادی با بسته های حاوی گوشت گرم به خانه های خودبازگشتند.

به گزارش راک نیوز : رزاقی مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان با اعلام خبر فوق افزود با تمهیدات صورت گرفته میزان ۴تن گوشت گرم وارداتی و۳۰تن گوشت منجمد دربازار استان توزیع گردید .

وی با بیان اینکه با تعیین مباشر ازسوی این سازمان و شرکت پشتیبانی امور دام ،فرایند انتقال وذخیره گوشت قرمز مورد نیاز درانبار صورت پذیرفته است ،اضافه کرد :ده نقطه پرتردد وشلوغ در مرکز استان برای فروش وعرضه این گوشت منظور گردیده است .

وی بااشاره به اینکه با معرفی این سازمان، محموله های مذکور توسط مراکز فروش از مباشر دریافت وجهت توزیع به مراکز عرضه منتقل می شود افزود: درتمامی این فرایندها ،بازرسان این سازمان بر نحوه توزیع نظارت می کنند

وی افزود: به منظور تنظیم بازار مصرف ، به هرمشتری سه کیلو گوشت به قیمت دولتی به ازائ هرکیلو ۳۷۵۰۰تومان عرضه می شود.

رزاقی درپایان از ممنوعیت افزایش قیمت گوشت توسط قصابان خبرداد وافزود: سهمیه ای از این محموله برای رستورانها منظور نشده است و چنانچه در محل کسب انها مشاهده شد برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی ضمن تشکر ازهمراهی خوب مردم با این سازمان ،اطمینان داد تمهیدات لازم برای تنظیم بازار گوشت قرمز ازسوی این سازمان اتخاذشده است وبا تلاش مدیران وبازرسان این سازمان ،انشااله شاهد بازار آرامی در عرضه گوشت قرمز دراستان خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 12 دی 1397, 09:59



» اخبار مرتبط:

  • برخورد قانونی با متخلفان افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار
  • توزیع گوشت مرغ به قیمت دولتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد/جزییات
  • با تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد/برخورد قاطع با قصابانی که نرخ را رعایت نکنند
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • توزیع 12 تن تخم مرغ در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟