مشروح اخبار


» معاون تعاون ودرمان بنیاد شهرستان گچساران درگذشت /پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت همکار وجانباز سرافراز معاون تعاون ودرمان بنیاد شهرستان گچساران با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و همکاران ایشان برای بازماندگان صبر جمیل مسالت کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت همکار وجانباز سرافراز «حاج فضل الله اسدی » معاون تعاون ودرمان بنیاد شهرستان گچساران با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و همکاران ایشان برای بازماندگان صبر جمیل مسالت کرد.
به گزارش راک نیوز از گچساران ؛ دراین پیام تسلیت آمده است:











انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز گرانقدر حاج فضل الله اسدی سلام علیکم جانبازان سرافراز، افتخارآفرینانی که در میدان نبرد جان‌فشانی کردند و عزت و آزادگی برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، هیچ‌گاه مسئولیت خود را تمام‌شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال به جهاد و کوشش مشغول‌اند.

درگذشت همکار وجانباز سرافراز «مرحوم حاج فضل الله اسدی » که سال‌ها صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت نمود را به شما خانواده گرامی تسلیت عرض می‌نمایم. بی‌تردید فقدان این مدیر شایسته، متعهد و ایثارگر برای سازمان رویدادی ناگوار است که جبران آن به‌آسانی میسر نخواهد شد.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گچساران برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارم. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید منصور موسوی

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 13 دی 1397, 04:04



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان باشت منصوب شد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با خانواده ی شهیدان دیماد وآرام بن
  • پیام تسلیت مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پی درگذشت جانباز سرافراز کرم الله صالحی پرور در سانحه سقوط هواپیما تهران یاسوج
  • یاد و خاطره شهید حیدریان در نهمین سال درگذشتش گرامی داشته شد
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده منصوب شد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود