مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران؛استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین؛ ركن اصلی بهره‎وری در صنعت نفت



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: استفاده از توان داخلی و دستیابی به تکنولوژی های جدید؛ رکن اصلی بهره‎وری در صنعت نفت است.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران؛ هوشنگ صیدالی در نشست با مجموعه مدیریت امور فنی این شرکت استفاده از فناوریهای جدید در زمینه تولید نفت و گاز و استفاده از توانمندیهای داخلی را دو عامل مهم در پیشبرد اهداف کلیدی شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به‌عنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور با دارا بودن منابع انسانی متخصص ،متعهد و مجرب قادر خواهد بود با برنامه‌ریزی منسجم به اهداف تولیدی و صیانت از مخازن خود دست یابد.

صیدالی از نقش مجموعه عملکرد تکلیفی و مناسب این شرکت در زمان بحران‌های کشور ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به روند بهره‌دهی چاه‌ها در طول مدت عمر آن می‌بایست با تولید صیانتی ، جهت نگهداشت و افزایش تولید، برنامه‌ریزی دقیق و روزآمدی تدوین و به اجرا درآید.

وی در ادامه ،مدیریت فنی را مغز متفکر شرکت قلمداد کرد و تصریح کرد: مدیریت فنی با تمرکز بر امر برنامه‌ریزی مدون و جامع فنی و ارائه نقشه راه به‌رغم کمبود منابع مالی روند تولید و بهبود عملکرد را در سطح شرکت تسریع بخشیده است و باعث شده است مجموعه مدیریت فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بعنوان یکی از قویترین بخشهای مدیریتی در سطح مناطق نفت خیز جنوب شناخته شده باشد.

صیدالی افزود: در راستای رضایتمندی و پویایی کارکنان عملیاتی و فنی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سمت های سازمانی کارکنان دو بخش عملیات و فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بعنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور ارتقاء خواهد یافت.

بر اساس اين گزارش پیش از سخنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هر یک از روسا و کارکنان زیر مجموعه مدیریت فنی حاضر در جلسه به بیان عملکرد و تشریح آخرین اقدامات خود در راستای تولید و همچنین ارائه راهکارهای مناسب جهت عبور از مشکلات و تنگناهای موجود پرداختند.

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره بردار بزرگ نفتی در کشور است که ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند.

این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی اهواز قرار دارد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

محدوده فعالیت این شرکت در استان های خوزستان ،کهگیلویه و بویراحمد ،بوشهر و فارس است.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 

 



تاریخ انتشار : 13 دی 1397, 06:12



» اخبار مرتبط:

  • مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛تولید روزانه نفت گچساران به620 هزار بشکه رسید
  • تولید نفت گچساران به 620 هزار بشکه در روز رسید
  • ارسال بیش از 3 میلیون بشکه نفت از "تلمبه‌خانه گوره" در گچساران
  • ظرفیت تولید نفت گچساران به 635 هزار بشکه در روز خواهد رسید
  • بازدید دانشجویان دیلم از تاسیسات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر