مشروح اخبار


» آقای مدیرکل اماکن ورزشی در کهگیلویه دست چه کسانیست؟ متر ومعیار این وبذل وبخشش ها چیست؟



در کوچه پس‌کوچه‌های شهر دهدشت که با مشکلات عمرانی و خدماتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، جادوی فوتبال شاید تنها دلخوشی است که آنان را دلگرم می‌کند.

فوتبال شاید یکی از دلخوشی‌های کودکان و نوجوانان و جوانان دهدشتی می باشد که با توجه به کمبود امکانات برای گذراندن اوقات فراغت، خود را با این ورزش سر گرم می کنند.

 

 

 راک نیوز- مطلب زیر از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز می باشد که انتشار آن در راستای گردش آزاد اطلاعات و آگاهی بخشی می باشد.

تیم شایسته فوتبال جوانان کشاورز دهدشت قهرمان مسابقات جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ونماینده استان در مسابقات فوتبال جوانان کشور به دلیل عدم حمایت مسولین ونداشتن حامی مالی و پرداخت نکردن مبلغ ورودی این مسابقات درآستانه حذف از تورنمنت قرار گرفت.

 

باشگاه کشاورز دهدشت موفقیت های زیادی برای شهرستان و استان کسب کرده و از باشگاههای بازیکن سازدرسطح کشور است که از قلب این باشگاه بازیکنان بزرگی از جمله قائم اسلامی خواه ،صابر دیده ور و.. رو به سطح اول کشور معرفی کرده است.

 

به راستی چه کسی باید پاسخگو باشد؟روی صحبت بنده با نماینده محترم کهگیلویه بزرگ و همچنین مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمدمیباشد.

 

آیا در ورزش شهرستان کهگیلویه اسپانسر یا حمایت کننده مالی وجود دارد؟ آیا مسئول یا اداره یا نهادی تا حالا در امر ورزش این شهرستان پیش‌قدم شده یا اصلا سراغی گرفته است؟

 

این اتفاق باعث شد تا گریزی بزنم به امکانات ورزشی شهرستان کهگیلویه ونحوه استفاده از این فضاها،اماکن و مکانهای ورزشی این شهرستان که حق ورزشکاران و زحمتکشان ورزشی این شهر میباشد دست چه کسانیست متر ومعیار این وبذل وبخششها چیست؟

 

از یک سو تیم‌های فوتبال ما به دلیل کمبود منابع مالی از حضور در مسابقات کشوری محروم می مانند و از سوی دیگر مدیریت اماکن وسالن های ورزشی ما سالانه دراختیار کسانی قرار میگیرند که باجوانان و ورزشکاران این شهرستان بیگانه هستند وهیچ نقش وتاثیری در سرنوشت ورزش این منطقه ندارند و فقط باتوجه به روابط و سفارشات دوستان ذی‌نفع مدیریت این اماکن را در دست می‌گیرند.

 

اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب سال 81 که در راستای آن باید اماکن ورزشی دولتی از طریق مزایده اجاره داده شود،موجب گلایه ورزشکاران این شهرستان شده است چراکه این اماکن بدون هیچ مزایده ای به افراد بدون فعالیت ورزشی واگذار می‌شوند و بسیاری از باشگاهها و تیم های ورزشی فعال و باظرفیت در کهگیلویه از داشتن سالن بی‌بهره شده‌اند.

 

تیم های فوتبالی که اصلا منابع مالی و اسپانسری ندارد و امکان انجام هزینه‌های زیادی را ندارند، به همین خاطر باید تلاش شود که این موانع را به صورت کاملا منطقی و با فکر درست با کمک مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از سر راه برداریم.

 

با تشکر

هادی صداقتی

عضو کوچکی از جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه



تاریخ انتشار : 14 دی 1397, 20:47



» اخبار مرتبط:

  • با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ورزش چرام بررسی شد
  • 42 هیئت ورزشی کهگیلویه در خدمت اوقات فراغت دانش آموزان
  • رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه: سالن ورزشی چنگلوا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
  • رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه: سالن ورزشی 1200نفری شهر دهدشت در هفته دولت افتتاح می شود
  • 60 تیم فوتبال در کهگیلویه در رده های سنی فعالیت می کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود