مشروح اخبار


» ۴۰ مددجوی زیارت اولی به کربلای معلی اعزام شدند



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از شهرستان بهمئی برای اولین بار به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش راک نیوز ، قباد مبشری بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان است، گفت: در همین زمینه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای جامعه هدف خود است.

وی با اشاره به اعزام ۴۰ مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات افزود: این زائران از شهرستان بهمئی و برای اولین بار و به مدت یک هفته به کربلای معلی و زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

مبشری با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان در سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است.

وی بابیان اینکه امدادگران کمیته امداد تلاش می‌کنند تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کنند، افزود: از بین مددجویان اعزام‌شده به اردوهای زیارتی این نهاد ۱۶۸۹ نفر -۱۲۴۹ نفر زن و ۴۴۰ نفر مرد -زیارت اولی هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از مددجویان اعزام‌شده به اردوهای این نهاد، ۱۳۲۲ مددجو از مناطق محروم و ۶۸۸ نفر از مناطق عادی اعزام‌شده‌اند، گفت: برحسب شهر و روستا نیز ۱۳۹۷ نفر از مددجویان مناطق روستایی و ۷۱۳ نفر نیز از مناطق شهری شرکت‌کنندگان اردوهای این نهاد بوده‌اند.

وی بابیان اینکه مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی‌شده و با حمایت کمیته امداد و کمک خیران زمینه سفر آن‌ها به اردوهای زیارتی در قالب طرح شوق زیارت فراهم می‌شود، تأکید کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت علاوه بر مراجعه حضوری در دفاتر کمیته امداد می‌توانند با واردکردن کد #۲۵۰۷۴۱۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه خود در این امر خیر شریک شوند.



تاریخ انتشار : 23 دی 1397, 10:46



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت
  • پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان
  • معاون خودکفایی و اشتغال خبر داد: ایجاد کانون خیران کارآفرین در دستور کار کمیته امداد
  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مطرح شد : ارائه ۸میلیارد تومان خدمات درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟