مشروح اخبار


» 8 کشته و زخمی در تصادفات دیروز دشتستان



دیروز در شهرستان دشتستان شاهد وقوع دو حادثه رانندگی بوده‌ایم که در اثر این حوادث مجموعا سه نفر کشته و پنج نفر مصدوم شده‌اند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پرشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در یکی از این حوادث که در بخش بوشکان رخ داده، دو دستگاه وانت‌بار با هم برخورد کرده‌اند که در اثر این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم و مجروح شده‌اند.

دهقان با اشاره به وقوع حادثه تصادف رانندگی در مسیر بیدمرد به شاهزاده ابراهیم از توابع شهرستان دشتستان بیان داشت: در حادثه جاده شاهزاده ابراهیم نیز یک دستگاه خودرو با گاردریل جاده کوهستانی برخورد کرده که در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این حوادث مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان به سرعت در صحنه حادثه حاضر شده و حادثه‌دیدگان را به بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان منتقل کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان تصریح کرد: حفظ امنیت و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین اصول و مباحثی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی در دستور کار خویش قرار داده و با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش کرده‌ایم.

دهقان اذعان داشت: برنامه‌ریزی دقیق و حضور در صحنه حوادث در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اصول مهمی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان مدنظر قرار داده و همواره برای تحقق آن کوشیده است.




تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 07:12



» اخبار مرتبط:

  • راننده در آتش پراید سوخت
  • 10کشته و زخمی در دوحادثه ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دختر 18 ساله در یک نزاع خانوادگی جان داد
  • 9 زخمی در تصادف سرویس مدرسه در شیراز
  • راننده یاسوجی باخودرو صفر کیلومترش در آتش سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟