مشروح اخبار


» نیروهای امدادی جان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را نجات دادند



معاون درمان دانشگاه ضمن آرزوی سلامتی کامل برای دکتر بهادر، از علاقه مندان به ایشان خواست تا برای عدم اختلال در روند خدمات رسانی به دیگر بیماران بستری در این بیمارستان و همچنین تسریع روند بهبودی ایشان، از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.

تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از حضور به موقع تیم های امدادی و درمانی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که صبح امروز در هنگام فعالیت ورزشی صبحگاهی دچار کسالت شده بود، با حضور و تلاش به موقع نیروهای امدادی و درمانی، بهبود یافت.

 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دکتر «علی بهادر» رییس دانشگاه، در حین برنامه هفتگی ورزش روزهای جمعه دچار درد در قفسه سینه شده و با حضور تیم اورژانس، به سرعت به یکی از بیمارستان های دولتی شیراز انتقال یافته و درمان شده است.

 

دکتر «عبدالخالق کشاورزی» افزود: پس از انتقال ایشان به بیمارستان و با تلاش تیم پزشکی، هم اکنون حال دکتر بهادر بهبود یافته و خدمات تکمیلی درمانی به ایشان ارائه می شود.

 

او ضمن آرزوی سلامتی کامل برای دکتر بهادر، از علاقه مندان به ایشان خواست تا برای عدم اختلال در روند خدمات رسانی به دیگر بیماران بستری در این بیمارستان و همچنین تسریع روند بهبودی ایشان، از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.

 

معاون درمان دانشگاه اعلام کرد: آقای دکتر بهادر با تشکر از همه همکاران از تلاش کادر درمانی بیمارستان و اورژانس فارس قدردانی کردند



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1397, 17:40



» اخبار مرتبط:

  • ابقا وانتصاب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز +اسامی
  • دانشگاه علوم پزشکی خبر رهاسازی یک بیمار را در خیابان تکذیب کرد
  • وزارت بهداشت با راه اندازی یک رشته تخصصی دیگر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موافقت کرد/جزییات
  • دو انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ معاونت درمان و سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی منصوب شدند
  • دکتر ملک حسینی » رییس انجمن پیوند اعضای خاور میانه شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟