مشروح اخبار


» هشدار جدی برق کهگیلویه وبویراحمد ؛برق را قطع می کنیم ؛ با هیچ اداره و شرکتی تعارف نداریم



معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان به دلیل بدهی خبر داد و افزود: در این زمینه با هیچ کدام از ادارات و شرکت‌های خدمات رسان تعارف نداریم.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه بویراحمد؛ فتح‌الله جهان تاب در گفت‌وگو با  تسنیم ، اظهار داشت: برق ساختمان‌های اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان به دلیل بدهی چندین ساله، از روز یکشنبه 12 اسفندماه قطع می‌شود و در این زمینه با هیچ کدام از دستگاه‌ها تعارف نداریم و بدون اغماض ورود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق استان 110 میلیارد تومان از تمامی مشترکان اعم از عمومی، تجاری، خانگی، صنعتی و کشاورزی طلب دارد، افزود: از این میزان 65 میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان است.

جهان تاب با اشاره به اینکه رایزنی‌های های لازم برای پرداخت بدهی ادارات به شرکت برق انجام شد ولی نتیجه نگرفیتم، بیان کرد: به صورت حضوری، کتبی و پیامکی از مدیران استانی خواستار پرداخت بدهی‌شان بودیم ولی بی توجهی کردند.

 معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روز یکشنبه 12 اسفندماه روزانه برق ساختمان اداری 5 تا 10 دستگاه اجرایی استان به ترتیب میزان بدهی قطع می‌شود.



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1397, 21:48



» اخبار مرتبط:

  • مطالبات 870 میلیارد ریالی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان
  • ادارات گچساران بیش از 308 میلیارد ریال به شهرداری بدهی دارند
  • شرکت برق گچساران 900 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد
  • شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد 700 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد
  • با حضور استاندار مسائل و مشکلات کارخانه آجر دهدشت بررسی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟