مشروح اخبار


» رئیس هیات ورزشی کارگری استان انتخاب شد



درجلسه ای که ظهرامروز با حضور رئیس و نائب رئیس فدراسیون ورزش کارگری، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد، رئیس هیات ورزشی کارگری استان انتخاب گردد.


به گزارش خبرنگار راک نیوز در کهگیلویه و بویراحمد، رئیس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه نهادینه کردن ورزش در واحدهای تولیدی و صنعتی استان رسالت اصلی هیات ورزش گارکری است، گفت: مشکلات و چالشهای زیادی وجود دارد؛ اما با توانمندی مدیران استانی و تعامل و پیگیری رئیس هیات ورزشی گارگری میتوان به آینده ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوار بود. جواد رمضی، توجه ویژه و جدی به ورزش بانوان را یکی دیگر از رسالت های این هیات عنوان کرد و افزود: انتظار داریم رئیس هیات ورزشی کارگری استان نسبت به مقولۀ ورزش بانوان، توجه ویژه ای داشته باشند و بزودی شاهد رشد و ارتقا در این حوزه باشیم.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: علی­رغم همۀ مشکلات و تنگاهای، برگزاری 30 رویداد ورزشی در استان، نشان از همت و تلاش مضاعفی در زمینه ارتقا ورزش در استان دارد.پروانه نیک مرام با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مجموعه های ورزشی در استان وجود ندارد، اظهار داشت: از فدراسیون ورزش کارگری انتظاریم داریم برای ارتقا ورزش کارگری استان، تعامل و همکاری دو چندانی با استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.وی کسب مقام اول در دو و میدانی و پنجمی دررشته شطرنج را از افتخارات ورزشی استان در سال جاری برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضورسه نفر از فدارسیون را در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی کارگری استان را نشان از اهمیت حوزه ورزش در استان دانست و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای نظام ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش است که هدف اصلی آن تامین تندرستی عمومی است.سید محمد تقی علوی با بیان اینکه نیاز جامعه به ورزش همگانی به عنوان مولفه اصلی ایجاد نشاط در اولویت قرار دارد، گفت: همه تلاشها بر این است تا با فراهم آوردن زیرساختهای لازم زمینه رشد، بهبود و ارتقا ورزش استان فراهم شود. وی افزود: برگزاری 30 رویداد ورزشی در استان، نتیجه همت و تلاش خانم نیک مرام است.

نائب رئیس بانوان فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه این مجمع گفت: انتظار داریم همانگونه که برای ورزش آقایان بودجه و اعتبار در نظر گرفته می شود به ورزش بانوان نیز توجه شود. سوسن دانشفربیان کرد: از آنجا که زنان آسیب­پذیرترند و از طرفی سلامت آنان بر سلامت کل خانواده تاثیرگذار است، می طلبد که توجه ویژه تری به ورزش بانوان، مخصوصا بانوان کارگر شود.

در این مجمع انتخاباتی که در سالن اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار شد از 17 شرکت کننده، 15 نفر حق رای داشتند که پس از رای گیری "طهمورث داستان" به عنوان رئیس هیات ورزشی کارگری استان انتخاب شد.



تاریخ انتشار : 13 اسفند 1397, 12:08



» اخبار مرتبط:

  • به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزارشد:نشست هم اندیشی ، هئیت ورزش کارگری استان کهگیلویه وبویراحمد
  • سرپرست هیات ورزشی سه گانه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • صدور حکم جلب برخی از روسای هیات‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد!
  • سرپرست هیات والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود