مشروح اخبار


» بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار می شود



مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ،برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در 22 خرداد ماه 1398  را گامی مهم و اساسی در جهت توسعه و پیشرفت استان  عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از کهگیلویه و بویراحمد  و به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، ،چهارمین جلسۀ ستاد برنامه ریزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور مهندس صبری، نماینده سازمان مرکزی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ، مدیران کل  و معاونان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و دیگر اعضاء در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار گردید.

جهان محرابی گفت: همه ما در تلاش هستیم که زمينه كارهای خير فراهم شود و در این بین خیرین با ساخت و ساز مدارس با امكانات جانبي مانند نمازخانه، آزمايشگاه، سالن چند منظوره و تكميل پروژه هاي نيمه تمام را در دست اقدام نقش مهمی دارند.

وی گفت: تا کنون بیست جشنواره خیری در استان برگزار گردیده و در5 جشنواره خیرین مدرسه ساز سالهای گذشته،  خیرین مدرسه ساز با 800میلیارد ریال در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت کردند.

وی گفت: سهم خیرین مدرسه ساز در استان، بیش از 50% در صد بوده  ونقش خیرین در احداث ، تکمیل و تعمیر مدارس بویژه مدارس زیر هشت نفرقابل تقدیر و ستایش بوده است.

وی ادامه داد:  امسال تاکنون دو جشنواره مدرسه ای برگزارشد و انتظار می رود که تا اردیبهشت ماه 1398 تعداد جشنواره های مدرسه ای بیشتری در سطح استان برگزار گردد و همچنین جشنواره های شهرستانی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیزگفت: در آستانه برگزاری این جشنواره، 13شهرستان ومنطقه استان جشنواره های شهرستانی ومنطقه ای خیرین برگزار می شود.

هادی زارع پور گفت: خیرین مدرسه ساز تاکنون هزار و500کلاس درس ساخته اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰جشنواره در استان برگزار شده است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و ارتقای فعالیت خیرین، تعهدات خیرین از ۲و نیم میلیارد تومان سال ۱۳۹۲، در جشنواره شانزدهم به ۱۴میلیارد تومان رسید و رشد مناسبی در سایر جشنواره‌ها داشت.

زارع پور افزود: هم اکنون ۶۴پروژۀ مدرسه سازی با ۲۹۲کلاس درس با اعتبار ۴۴۷میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان در دست ساخت است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پنج سال اخیر افزون بر ۸۰۰میلیارد ریال در جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان تعهد شد که تاکنون بیش از ۷۰درصد آن محقق شده است.

 زارع پور اظهار داشت از سال آینده جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستانی در مناطق مختلف استان برگزار و منابع آن در خود آن منطقه هزینه خواهد شد.

در ادامه نمایندۀ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست و یکمین جشنواره خیرین استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: تعامل خوبی بین خیرین محترم و آموزش و پرورش وجود دارد که این موضوع از بهترین راهکاریهایی است که می شود در آن از خیرین تکریم و تجلیل بعمل آورد.

صبری افزود: بر اساس دستور مقام عالی سازمان نوسازی مدارس در خصوص چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در کارتابل تمام ادارات کل لحاظ گردیده و با استفاده از تمامی ظرفیتها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تأکید شده است.

وی گفت: امسال به طور کلی از عملکرد چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح کشور ارزیابی به عمل خواهد آمد و از ادارات کلی که تعهدات خیرین آنان نسبت به سال گذشته ارتقاء داشته باشد تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 19 اسفند 1397, 13:15



» اخبار مرتبط:

  • معاون استاندار: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد 19 اردیبهشت ماه سال آینده در یاسوج برگزار می شود
  • بانوی مدرسه سازدر کهگیلویه و بویراحمد درگذشت+پیام تسلیت مسئولان استان
  • چرا تاجگردون میخواست دست بزرگواری را ببوسد
  • ساخت 1038کلاس در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد
  • هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد +تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟