مشروح اخبار


» تجلیل وزیر ارتباطات از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد



آخرین جلسه سال 97 شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مدیران کل استانی، معاونان و مدیران کل ستادی به ریاست آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از ایرنا؛ در این جلسه محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به چالش‌های پیش رو ناشی از تحریم‌ها در سال آینده گفت: فکر نمی‌کنم در سال آینده برای توسعه پهن‌باند دستمان بسته باشد، ولی در سه استان سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان که از نظر توسعه ارتباطات کمتر توسعه یافته‌اند باید به صورت ویژه تمرکز کنیم، هر چند با برقراری رومینگ پروژه ارتباطات کوه نور و اپراتورها شرایط آنها بهتر شده است.
وی با بیان اینکه مطالبه مردم از ما پوشش ارتباطات است، افزود: برنامه توسعه روستایی با فیبر نوری در سال آینده مشخص و ابلاغ شده است و باید بر روی استان‌های دارای مشکل، تمرکز کنیم. بنابراین در استان‌ها لازم است کارگروه‌های نظارت بر کیفیت ارتباطات تشکیل شود.
در پایان این جلسه از جواد غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، عسگری‌زاده مدیرکل پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1397, 14:59



» اخبار مرتبط:

  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند
  • مدیرکل ارتباطات استان فارس منصوب شد+عکس
  • تقدیر دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیبالای ده ساله کهگیلویه و بویراحمد ی
  • 7 شهر هرمزگان رایتلی شد
  • مدیرکل جدید فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟