مشروح اخبار


» تیراندازی در کنگان دو زخمی برجای گذاشت



 

شعبان کاویان پور ضمن تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: این حادثه در خیابان 17 شهریور بندر کنگان اتفاق افتاد که تماسی در این خصوص با پلیس 110 گرفته شد و مضروبین این حادثه که دو نفر با نام‌های الف.ج فرزند محمد و ف.الف فرزند محمد بودند، پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

دادستان کنگان اظهار داشت: این تیر اندازی بوسیله اسلحه کلاش اتفاق افتاده و ظاهراً 15 تیر به صورت رگبار توسط ضاربین شلیک که البته تنها 13 پوکه آن کشف شده است.

کاویان پور تاکید کرد: یکی از کسانی که به آن بیشتر مصنون هستیم را دستگیر کرده و در حال تحقیق و بازجویی از وی هستیم.

وی با بیان اینکه مطمئناً ضاربین بیش از یک نفر و به عبارتی چندین نفر بوده اند، گفت: درگیری میان دو خودرو بوده که گفته می‌شود که خودروی ضاربین از نوع پژو 405 و پلاک آن متعلق به خودروی دیگر است که این کار نیز برای در امان ماندن از شناسایی صورت گرفته است.

کاویان پور اذعان داشت: اتهام ضاربین با توجه به نحوه تیراندازی، مشخصاً شروع به قتل محسوب می شود که مجازات آن شش ماه الی سه سال حبس است.

وی ادامه داد: چنانچه اسلحه ای که ضاربین با آن اقدام به تیر اندازی کرده اند دارای مجوز نباشد، حمل و نگهداری آن غیر مجاز محسوب شده و مجازات آن از دو تا پنج سال است.

دادستان کنگان افزود: تخریب خودروی مضروبین بوسیله تیراندازی نیز دارای مجازات شش ماه الی سه سال است که مطمئناً اعمال خواهد شد.

وی با عنوان مجدد سه اتهام ضاربین یادآور شد: تخریب خودرو، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و شروع به قتل عمدی از اتهامات امنیتی این مضروبین است .

دادستان کنگان در پایان تاکید کرد: چنانچه هر شخص یا گروهی مرتکب جرائم امنیتی شود، طبق قانون، با قاطعیت و بدون هیچ تخفیفی با آنها برخورد خواهد شد.




تاریخ انتشار : 18 مهر 1391, 07:15



» اخبار مرتبط:

  • پرونده تیراندازی در بندرعباس روی میز دادستان انقلاب
  • جزئيات دستبرد مسلحانه به خودروي حمل پول
  • دست تعرض فارس به بوشهر
  • ‌تیراندازی‌ روزشنبه در ‌بندرعباس‌ امنیتی نبود
  • جوانی لرزبان در کنگان خود را حلق‌آویز کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟