مشروح اخبار


» حضور دانشگاه یاسوج در رتبه بندی های معتبر دنیا/جزییات



دانشگاه یاسوج بر اساس یکی از معتبرترین رتبه بندی های جهانی، رتبه های برتر را در میان دانشگاههاو موسسات وابسته به وزارت علوم کسب کرد .


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، بر اساس یکی از معتبرترین رتبه بندی های جهانی، دانشگاه یاسوج، رتبه های برتر را در میان دانشگاههاو موسسات وابسته به وزارت علوم کسب کرد .

بر اساس رتبه بندی موضوعی شانگهای در سال 2018، دانشگاه یاسوج توانست در رشته مهندسی شیمی متشکل از مقالات متخصصین شیمی و مهندسی شیمی در حوزه تخصصی مهندسی شیمی در رتبه 400-301 و رتبه 14 در میان مراکز آموزش عالی کشور قرار گیرد . رتبه بندی شانگهای یکی از معتبرترین رتبه بندی های جهانی است که بر اساس شاخص های کیفیت آموزش، کیفیت اعضای هیئت علمی، برونداد پژوهشی و عملکرد سرانه دانشگاههای دنیا را رتبه بندی می کند .

همچنین در رتبه بندی وبومتریکس که بر اساس بیشترین استنادات مرتب شده اند، حدود 200 دانشگاه ایرانی در میان هزار دانشگاه برتر دنیا قرار دارند . در این رتبه بندی دانشگاه یاسوج رتبه 48 در میان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور ( شامل دانشگاهها و موسسات وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاههای علوم پزشکی و دانشگاه آزاد) و رتبه 32 را در میان دانشگاهها و موسسات وابسته به وزارت علوم را کسب کرد .



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1398, 21:05



» اخبار مرتبط:

  • افزایش رتبه پژوهشی دانشکده پرستاري یاسوج
  • از دانشگاههاي برتر تقدير شد/دانشگاه یاسوج دوم شد
  • انعقاد اولین تفاهم نامه بین المللی دانشگاه یاسوج با دانشگاه فلورانس
  • دانشگاه یاسوج در فهرست برترین های شیمی دنیا قرار گرفت
  • یک محقق دانشگاه یاسوج در میان بهترین پژوهشگران دنیا قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟