مشروح اخبار


» پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش گچساران به مناسبت فرا رسیدن روز معلم



سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران در پیامی، روز معلم را به عموم فرهنگیان و خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز متن پیام محمد شهبازی به این شرح است:
بسم اله الرحمن الرحیم قال رسول اکرم (ص):انی بعثت معلما در صفحه دل انگیز اردیبهشت در کتاب زیبای بهار شمیم دلنواز معلم؛کرامتی سترگ و تحفه ای آسمانی می درخشد که از زلال وجودش،نهال های تشنه دانش سیراب می شود.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه ای در نظام آفرینش درآمد.
تقارن ماه مبارک رمضان،ماه خودسازی و تقرب به ذات باری تعالی و روز معلم که یاد آور خاطره شهادت معلم فرزانه و استاد اندیشمند آیت الله شهید مطهری است،می توان از آن به عنوان الگوی تعهد و اندیشه یک معلم یاد کرد.
هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه خوبی است برای قدردانی از زحمات سفیران عشق، دانش و معرفت، انسان‌های شریف، نیک اندیش که به تعبیر مقام معظم رهبری قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی ،اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن فرد است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام معلم،روز معلم را به قشر فرهیخته ی فرهنگی بخصوص جامعه فرهنگی شهرستان گچساران صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون فرهنگیان عزیز شهرم را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم در سایه توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی این عزیزان بهره مند باشد.



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1398, 13:05



» اخبار مرتبط:

  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته معلم
  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز معلم
  • معلم چاروسایی در روز معلم عازم زندان شد
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • اعضای شورای شهر دوگنبدان غایبان همایش بزرگداشت مقام معلم+جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟