مشروح اخبار


» با پیگیری های اتاق یاسوج صورت گرفت؛ فرصت ۳ ماهه تامین اجتماعی برای فعالان اقتصادی



درر راستای تحقق شعار رونق تولید، سازمان تامین اجتماعی استان برای مدت ۳ ماه از هرگونه اجرائیه و انسداد حساب های فعالان اقتصادی خودداری و حساب های مسدود شده را نیز باز می نماید.

به گزارش خبرنگار راک نیوز  و به نقل از روابط عمومی اتاق یاسوج، در شرایط سخت اقتصادی ماه های اخیر و تحریم های ناعادلانه ای که در سال گذشته وضع شدو عدم حمایت های داخلی از فعالان اقتصادی از سوی نهادها و ارگان‌های مرتبط ،  مشکلات مضاعفی  برای بخش خصوصی بوجود آورد که شرایط را برای فعالان اقتصادی بیش از پیش دشوارکرد.

اکنون با پیگیری های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و مساعدت های سازمان تامین اجتماعی استان تصمیمات امیدوارکننده ای برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی با سازمان تامین اجتماعی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ شده است.

در نشستی که ظهر امروز  با حضور جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، شفیع رحیم پور عضو هیات مدیره شرکت های ساختمانی، نورمحمدی رئیس سازمان تامین اجتماعی استان و معاونان این سازمان برگزار شد؛ مقرر شد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و استان و در راستای تحقق شعار رونق تولید، سازمان تامین اجتماعی استان برای مدت ۳ ماه از هرگونه اجرائیه و انسداد حساب های فعالین اقتصادی خودداری و حساب های مسدود شده را نیز باز نماید.
در این نشست، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز متعهد گردید نسبت به طرح موضوع جرایم و بدهی های مربوط به لیست های بخش پیمانکاران استان از طریق مراجع ملی پیگیری و نسبت به حل این مشکل اقدام نماید.



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1398, 16:31



» اخبار مرتبط:

  • «یادداشت جبار کیانی پور، رئیس اتاق »; قدردانی از دست اندر کاران انتخابات
  • سمینار آموزشی بازاریابی داخلی در یاسوج برگزار شد
  • نتایج نهایی چهارمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج اعلام شد+اسامی
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پیامی درگذشت ​کارگران کارخانه فولاد یاسوج را تسلیت
  • نخستین همایش مشترک سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با فعالان بخش خصوصی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟