مشروح اخبار


» رئیس هیات اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد



با حضور رئیس ،دبیر ،نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان مجمع انتخابات هیات اسکواش استان برگزار و آذر صفایی نیا با کسب 12 رای بعنوان اولین رئیس هیات اسکواش استان انتخاب شد .


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،با حضور رئیس ،دبیر ،نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان مجمع انتخابات هیات اسکواش استان برگزار و آذر صفایی نیا با کسب 12 رای بعنوان اولین رئیس هیات اسکواش استان انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان که برای انتخاب رئیس جدید این هیات و با حضور رئیس ،دبیر ،نایب رئیس فدراسیون اسکواش کشور ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،آذر صفایی با کسب 12 رای از مجموع 12 رای ماخوذه برای مدت چهار سال بعنوان رئیس این هیات منصوب شد .

آذر صفایی‌نیا در این نشست نیز گفت: ساخت فضاها و مکان‌های موردنیاز، توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌ها، توجه به بحث آموزش افراد علاقه‌مند و مربیان، برگزاری المپیادهای استعدادیابی در 2 بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی است.

آذر صفایی مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد می باشد.



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1398, 07:33



» اخبار مرتبط:

  • رئیس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • رییس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس هیات کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • سکاندار هیات پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمدمعرفی شد
  • رییس هیات بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود