مشروح اخبار


» اهدای 19 میلیارد تومان کمک هزینه تامین جهیزیه به زوج های جوان در سال 97



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان از اهدای ۱۹میلیاردتومان کمک هزینه تامین جهیزیه با کمک خیران در استان خبرداد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پنج هزار و 417 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی سال گذشته با دریافت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان هرمزگان وبه نقل از  سایت خبری کمیته امداد؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت جزء بهترین برنامه‌ها حمایتی و فرهنگی کمیته امداد است، گفت: کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ازجمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است.
وی افزود: با مشارکت خیران و اعتبارات این نهاد پنج هزار و 417 زوج جوان تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.
الهیاری هدف از پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و هزینه ازدواج به پسران را توسعه فرهنگ ازدواج آسان برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 19 میلیارد و 362 میلیون تومان برای کمک‌هزینه ازدواج این تعداد زوج نیازمند هزینه شده است که حدود سه میلیارد و 702 میلیون تومان آن توسط خیران تأمین‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان اشاره کرد و ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی با موضوعاتی مانند آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برگزار می‌شود.
الهیاری به فعالیت‌های مختلف کمیته امداد در جهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج و تحکیم و تقویت بنیان خانواده پرداخت و افزود: این نهاد برای تشویق و حمایت از ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار با ارائه بسته‌های تشویقی ازجمله پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تسهیلات اشتغال برای این بانوان قرار داده است که سال گذشته 77 بانوان تحت حمایت ازدواج مجدد داشتند.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1398, 05:22



» اخبار مرتبط:

  • ۲۸۲۲ کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد
  • اهدای 3277 مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۰۰ نوعروس کهگیلویه‌ و بویراحمدی در نوبت دریافت جهیزیه هستند
  • حمایت کمیته امداد از 15هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟