مشروح اخبار


» مرگ مشکوک 4 نوزاد در بیمارستان امام سجاد یاسوج



بررسی های پزشکی در این خصوص تا مشخص شدن علت مرگ مشکوک این چهار نوزاد ادامه خواهد داشت و نتایج آن به مردم اعلام می شود .گفته می شود از این چهار نوزاد ، سه تا دختر و یک پسر بودند.همچنین دو تا از این نوزادان دو قلو بودند.به گزارش ....


یک سایت محلی نوشته :

دکتر "کیان دهرابپور" گفت: این چهار نوزاد بین دو تا پنج روز سن داشتند گفت: این اتفاق در مدت سه روز و از تاریخ هشتم الی یازده مهرماه سالجاری در بخش نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع)رخ داده است .

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این چهار نوزاد همچنان در هاله ای ابهام است افزود : اگر چه شایعاتی در خصوص مرگ این نوزادان به علت عفونت بیمارستانی وجود داشت ولی آزمایشات انجام شده این علت را رد کرده است .

alt

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با تشریح اقدامات انجام شده برای شناسایی مرگ مشکوک این چهار نوزاد گفت :متخصص ها و فوق تخصص ها پیگیر  این موضوع هستند ولی تاکنون علت آن مشخص نشده است .

دهرابپور در پاسخ به این سئوال که گفته می شود بیماری واگیردار یکی از نوزادان در این بخش سبب مرگ سایرین شده است ؟ افزود : در این تاریخ علاوه براین چهار نوزاد که فوت شده اند 15 نوزاد دیگر در بخش نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع) نگهداری می شدند که همگی سالم و زنده هستند.

وی بیماری واگیردار یکی از نوزادان را که گفته می شد ممکن است عامل مرگ مشکوک چهار نوزاد باشد رد کرد و ادامه داد : پیگیری های ما برای پیدا کردن علت این حادثه تلخ به شدت ادامه دارد .

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج علت جابجایی چند روزه بخش نوزادان این بیمارستان را  انجام برخی آزمایشات عفونی و بررسی موارد احتمالی ذکر کرد و گفت : تاکنون هیچ مورد خاصی دلیل بر مرگ این چهار نفر به علت عفونت بیمارستانی کشف نشده است .

دهرابپور تاکید کرد : بررسی های پزشکی در این خصوص تا مشخص شدن علت مرگ مشکوک این چهار نوزاد ادامه خواهد داشت و نتایج آن به مردم اعلام می شود .

گفته می شود از این چهار نوزاد ، سه تا دختر و یک پسر بودند.

همچنین دو تا از این نوزادان دو قلو بودند .



تاریخ انتشار : 20 مهر 1391, 14:41



» اخبار مرتبط:

  • ریزش سقف بیمارستان روی سر نوزادان
  • نوزاد چندساعته رها شده در ده ونك!+عکس
  • تولد یک نوزاد یاسوجی در آمبولانس
  • دزدی به سبک "خداحافظ بچه"
  • مار جعفری در اتفاقی نادر 11 نوزاد به دنیا آورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟