مشروح اخبار


» برای حمایت از تولید درب گمرک بر روی شما باز است



معاونت امورگمرکی گمرک ایران در بخشنامه ای از آمادگی این معاونت برای رسیدگی به مشکلات صاحبان کالا و واحدهای تولیدی خبر داد.



 

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز ؛ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران بر رسیدگی فوری به مشکلات ذی نفعان وصاحبان کالاو واحدهای تولیدی تاکید کرد.


وی با باین اینکه در سال حمایت از رونق تولید درب گمرک بر روی واحدهای تولید یباز است، گفت : این معاونت آماده ملاقات حضوری با صاحبان کالا در محل کار خود به جهت رفع مشکلات آنهادر موارد مرتبط باوظایف حوزه معاونت فنی و امورگمرکی ودفاتر ستادی زیرمجموعه منجمله دفتر واردات ، صادرات ،تعرفه و ارزش می باشد.

ارونقی براین نکته تاکید کرد :چنانچه مشکل صاحبان کالا در پی مراجعه به گمرکات اجرایی یا دفاترستادی رفع نشده باشد، ضمن هماهنگی با حوزه معاونت فنی و امورگمرکی از طریق شماره تماس 021-88501435 نسبت به درخواست ملاقات حضوری با معاونت امورگمرکی گمرک ایران اقدام گردد.
 
 

به گزارش راک نیوز ؛به گواه صاحبان کالا و مراجعه کنندگان به ساختمان شماره 2 گمرک ایران ، معاونت فنی و امور گمرکی ایران تمامی روزهای اداری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا بررسی مشکل آخرین مراجعه کننده به این دفتر درمحل کار خود حضور دارند.



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1398, 07:16



» اخبار مرتبط:

  • تاکید ویژه معاون فنی گمرک ایران به فراهم کردن اقدامات لازم برا ی ملاقات حضوری اربابان رجوع در گمرکات کشور
  • معاون گمرک ایران خبر داد : تسهیلات ویژه گمرک به واحدهای تولیدی در راستای تحقق "رونق تولید
  • انتصاب در گمرک ایران ؛ استاد امور گمرکی معاون گمرک ایران شد +سوابق
  • انتصاب جدید در گمرک ایران ؛ نائب رئیس کمیسیون تجدیدنظر گمرکی منصوب شد
  • نباید بدلیل اختلال دریک سیستم مواد اولیه و کالاهای اساسی روی زمین بماند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟