مشروح اخبار


» 5انتصاب جدیددر فارس حاشیه دار شد/آیا ادامه انتصاب بستگان استاندار صحت دارد؟



طی روزهای گذشته تعدادی از مدیران کل ، فرمانداران وبرخی مسئولان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت فعلی خود کناره گیری کردند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ استاندار فارس در احکام جداگانه سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری ،سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ،سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ،سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و رئیس دفتر خودش را منصوب کرد که انتصاب امیداور به ریاست دفتر استاندار حاشیه ساز شد.
براساس این گزارش،با حکم استاندار فارس عبدالله رفیعی پور به سمت سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری منصوب شد .

 
استاندار فارس خطاب به پرویز کهندل نوشت :  به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری منصوب می نمایم امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج )و الهام از فرامین مقام معظم رهبری در اجرای دقیق سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

هم چنین طی حکمی سید علی وکیل زاده ابراهیمی به سمت سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.

 

استاندار فارس برای جایگزین صحرائیان دست به قلم شد و مهدی شفیعیان را به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم منصوب کرد.
 درمیان انتصابات صورت گرفته انتصاب فرهاد امیدوار به سمت سرپرست دفتر استاندار بی حاشیه نبوده و خبرانتصاب سرپرست دفتر استاندار در شبکه های اجتماعی با واکنش های منفی روبرو بوده است.
به گزارش راک نیوز؛ کاربران در شبکه های اجتماعی این انتصاب را  در زمره انتصابات فامیلی برشمردند و مدعی شدند امیدوار خواهرزاده اتانداری است که ماه ها قبل تر نیز برادر خود را به سمت مدیرکلی تعاون استان فارس پیشنهاد داده بود.

 



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1398, 10:05



» اخبار مرتبط:

  • یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس شد
  • مدیر کل دفتر سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب شد
  • پس از ماه ها انتظار: سرپرست فرمانداری ویژه جهرم معرفی شد
  • فرماندار سابق گچساران مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود