مشروح اخبار


» آخرین وضعیت بزرگراه شیراز -اهواز ؛ سرنوشت این بزرگراه درممسنی و رستم چگونه است؟



بزرگراه شیراز به اهواز که تنگ ابوالحیات را یکی از گره های کور آن می توان برشمرد علیرغم وعده های قبلی مبنی بر تکمیل این قطعه در پایان سال 96 اما عملا با رفتن افشانی از استانداری فارس ، در دوره تبادار توجه ویژه ای به این قطعه نشدتا اینکه هنوز از افتتاح آن خبری قطعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ فیروز تکاور مدیر کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه تکمیل بزرگراه شیراز - اهواز در حال انجام است و تلاش می‌شود تا سال آینده به بهره برداری برسد، اظهار کرد: بزرگراه شیراز- اهواز به طول حدود ۵۰۰ کیلومتر از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد است که ۲۱۰ کیلومتر از این مسیر در استان فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: بخشی از این مسیر ۲۱۰ کیلومتری به صورت بزرگراه زیر بار ترافیک قرار دارد و بخشی دیگر در حال ساخت است.

فیروز تکاور بیان کرد: مسیر شیراز- دشت ارژن کامل شده و در حال استفاده و قطعه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: محور ابوالحیات تا قائمیه، قائمیه تا خومه زار کامل شده و از خومه زار تا نور آباد با پیشرفت ۹۰ درصد در حال ساخت است که این قطعه تا پایان مرداد بهره برداری و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تکاور اضافه کرد: مسیر نورآباد تا پل فهلیان کامل شده و از پل فهلیان تا کوپن عملیات ساخت با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی گفت: عملیات اجرایی کوپن تا پل بریم به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش راک نیوز ؛ اگرچه مدیرکل راه شهرسازی فارس تاریخ بهره براری را پایان مردادماه اعلام کرده اما یک منبع آگاه به راک نیوز گفت:   تمامی قطعات آماده شده چه در حوزه شهرستان ممسنی و رستم در فارس و چه گچساران به بهبهان در کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت در اوایل شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید .



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1398, 19:47



» اخبار مرتبط:

  • توضیحات استاندارفارس از پیشرفت 50 درصدی بزرگراه شیراز -گچساران-اهواز+زمان افتتاح تونل های بوالحیات
  • آخرین وضعیت محورجدید تنگ ابوالحیات - دشت ارژن دربازدید استاندارفارس+زمان افتتاح
  • پیشرفت فیزیکی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به 73 درصد رسید
  • فرماندارخبرداد:جاده 4بانده ممسنی به قائمیه، شهریور به پایان می‌رسد
  • اتصال کهگیلویه وبویراحمد به آزادراه شیراز-اصفهان اجرایی می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟