مشروح اخبار


» درخشش بوکسور بهمئی در مسابقات شانگهای چین/سه پیروزی متوالی و مقتدرانه ماحصل مبارزات فرزند بهمئی



ورزشکار رشته بوکس شهرستان بهمئی که بعنوان نماینده ایران در مسابقات بین المللی بوکس در کشور چین حضور دارد، توانست از سد سه حریف قدرتمند خود بگذرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی راک نیوز به نقل از آوای ماغر؛ ورزشکار رشته بوکس شهرستان بهمئی که بعنوان نماینده ایران در مسابقات بین المللی بوکس در کشور چین حضور دارد، توانست از سد سه حریف قدرتمند خود بگذرد.

مربی این ورزشکار جوان و با انگیزه بهمئی گفت: صابر جهانیانی در حالی سومین حریف قدرتمند خود را در لیگ حرفه ای کولون فایت با شکست بدرقه کرد که کارشناسان حرفه ای حاضر در مسابقات شانگهای چین چنین پیش بینی هایی را نمی کردند.

 

 

امید جشان زاده تصریح کرد: سومین بازی حرفه ای جهانیانی در شرایطی برگزار شد که باید به مصاف قهرمان نامداری می رفت و حتی کارشناسان هیچ شانسی را برای او پیش بینی نمی کردند اما با اقتدار جنگید و پیروز شد.

وی با بیان اینکه صابر جهانیانی قهرمان بی چون و چرای رشته های بوکس، کیک بوکسینگ و رزمی کشور است، افزود:جسارت زیاد و انگیزه بالای این ورزشکار برای کسب پیروزی تمام معادلات کارشناسان را برهم زد و صابر مقابل چشم هزاران تماشاگر حاضر در سالن برگزاری مسابقات و میلیون ها بیننده تلویزیونی سومین حریف خود را که مدعی قهرمانی بود، تسلیم کرد .

 

 

جشانزاده خاطرنشان کرد: صابر جهانیانی از آنچه پیش بینی کرده بودیم هم فراتر رفت و امروز با افتخار در حال تکمیل کردن کلکسیون حرفه ای خود در مسابقات بین المللی است.

وی با بیان اینکه بعد از کسب این بردهای شیرین و پیاپی درخواست های پذیرش از سازمان ها و نهادهای مختلفی برای این ورزشکار داشتیم، افزود:حق جوان با انگیزه بهمئی که اکنون بعنوان نماینده ایران اسلامی در لیگ حاضر شد، جایگاهی جز قهرمانی نیست که با تلاشها و مبارزاتی که از وی می بینیم، به زودی به حق خود می رسد.

این مربی بوکس استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:صابر جهانیانی که سال هاست در رشته بوکس و رزمی قهرمان ایران و آسیا شده،چند وقتی است در کشور چین و در لیگ حرفه ای کولون فایت مشغول مبارزه است.

 

جشان زاده گفت: لیگ کولون فایت چین از معتبرترین لیگ های حرفه ای دنیاست که اگر صابر بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد، دروازه ورود به رقابت های حرفه ای UFCرا برای خود باز می کند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای این ورزشکار حرفه ای بهمئی، گفت: جهانیانی سال گذشته در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ واکوی آسیا در کشور قرقیزستان، قهرمان شد.



تاریخ انتشار : 4 تیر 1398, 12:03



» اخبار مرتبط:

  • صابر جهانیانیˈ"مقام اول کشور را کسب کرد
  • رئیس هیات بوکس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: نفرات برتر مسابقات وبوکس قهرمانی استان مشخص شدند
  • بوکسور کهگیلویه و بویراحمدی مدال نقره مسابقات بین المللی بوکس را کسب کرد
  • نوجوان دهدشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ورزشکار بهمئی در مسابقات جهانی شرکت می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود