مشروح اخبار


» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: ۴ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت دراستان در حال اجرا است



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهارپروژه لکه گیری و روکش آسفالت دراستان در حال اجرا است، گفت: مبلغ هزینه شده برای این ۴ پروژه تاکنون ۷میلیارد و۸۲۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج، نصیری راد پروژه آسفالت جاده گچساران با مبلغ قرار۳۸۰۰۰ میلیون ریال را یکی از این پروژه ها ذکر کرد و افزود: میزان هزینه شده برای این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد ۱۵۲۰۰ میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: پروژه یاسوج به اقلید با مبلغ قرار۱۲۰۰۰ میلیون ریال و پیشرفت۴۵درصد یکی دیگر از این پروژهاست که تاکنون۵۴۰۰میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
پروژه یاسوج به سمیرم با مبلغ قرارداد۱۷۰۰۰ میلیون ریال و پروژه لکه گیری و آسفالت تنگ پیرزال_طولیان_ دهدشت با مبلغ قرار داد۱۳۰۰۰ میلیون دیگر پروژه های در حال اجرای اداره کل راهداری استان که مدیر کل این اداره به آنها اشاره کرد و خاطر نشان نمود: پروژه یاسوج به سمیرم با پیشرفت۲۵ درصدی تاکنون۴۰۰۰َ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
 وی، پیشرفت پروژه تنگ پیرزال_ طولیان_ دهدشت را۳۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۳۹۰۰ میلیون ریال تاکنون برای این پروژه هزینه شده است.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اظهار داشت: در سال ۹۸تاکنون در مجموع ۱۰کیلومتری راه روستایی و ۱۰ کیلومتر راه اصلی روکش و ۵۰ کیلومتر لکه گیری در سطح استان انجام شده است. 
لازم به ذکر است امامزاده اسماعیل گچساران، بیدک باشت و امامزاده محمید روستاهایی هستند که کار روکش آسفالت آنها انجام شده است.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1398, 18:15



» اخبار مرتبط:

  • هزینه‌کرد 11 میلیارد ریالی شهرداری دهدشت در اجرای پروژه‌های عمرانی
  • 233میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم برای توسعه و بهسازی جاده های ارتباطی باشت هزینه شده
  • 140 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران نیاز است
  • "شش طرح بهبود راه های ارتباطی در باشت در حال اجراست"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟