مشروح اخبار


» فقط درانتخابات شرکت می کنم و رای می دهم



رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست ‌جمهوری سال آینده گفت: اگر تصمیمی برای نامزد‌شدن در انتخابات ریاست جمهوری بگیرم، در زمان لازم اعلام خواهم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در صحنه خرید و فروش ارز حضور ندارد و تنها در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مربوط به ارز دخالت می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور  در پاسخ به این سوال که شائبه وجود افراد ذی‌نفوذ در بازار ارز و نوسانات اخیر آن وجود دارد، افزود: رسیدگی به این موضوع در حوزه اختیارات سازمان بازرسی کل کشور نیست و دستگاه‌های امنیتی و بازپرسی قضایی باید به این موضوع رسیدگی کنند.

این مقام مسئول با اشاره به بازداشت تعدادی از اخلالگران بازار ارز در روزهای اخیر تصریح کرد: دلالان و واسطه‌ها با سوء‌استفاده خود نوسانات بازار ارز را تشدید می‌کنند اما این افراد تعیین‌کننده فضای بازار نیستند بلکه مزاحمانی هستند که شرایط را تلخ‌تر و متورم‌تر می‌کنند.

درانتخابات فقط شرکت می کنم و رای می دهم

پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ایا  احتمال دارد برای انتخابات ریاست ‌جمهوری سال آینده کاندیدا شوید ؟عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: اگر تصمیمی برای نامزد‌شدن در انتخابات ریاست جمهوری بگیرم، در زمان لازم اعلام خواهم کرد.



تاریخ انتشار : 25 مهر 1391, 01:18



» اخبار مرتبط:

  • گزینه ریاست سازمان بازرسی کل کشور کیست؟
  • اولین واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد
  • آخرین وضعیت موسوی و کروبی در آستانه انتخابات
  • سایت انتخاباتی ناطق نوری فعال شد
  • در مورد جمشید بسم‌الله صبر کنید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟