مشروح اخبار


» دیدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل آموزش و پرورش استان



مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت :آموزش و پرورش یک نهاد پر جمعیت و پرکار و اثرگذار است و ما آماده آیم تا با تمام توان به این مجموعه کمک کنیم.

دیدار مسولین سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه فتح استان با مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هم افزایی برنامه ها این دو قشر در جهت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صبح امروز در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش راک نیوز،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت :آموزش و پرورش یک نهاد پر جمعیت و پرکار و اثرگذار است و ما آماده آیم تا با تمام توان به این مجموعه کمک کنیم.
سعادت صالحی نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین زمینه برای انتقال تفکر بسیج به آینده سازان کشور است، تصریح کرد: بسیج دانش آموزی استان در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک می کند.
وی ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه ها و ماموریت های بسیج دانش آموزی استان بیان کرد: همکاری و تعامل بسیج دانش آموزی استان و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کشور ستودنی و مثال زدنی است.
مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تبریک و خیر مقدم گفت؛ جوانگرایی در مجموعه سپاه فتح قابل تقدیر است و سردار خرمدل در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب گام های خوبی از جمله همین جوانگرایی برداشته است.
زارع پور با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی بین اداره کل آموزش و پرورش و سپاه فتح استان حاکم می باشد ، بیان کرد: آموزش و پرورش با تمام توان در کنار سازمان بسیج دانش آموزی در راستای تحقق سند تحول بنیادین است.



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1398, 15:39



» اخبار مرتبط:

  • احداث اولین ایستگاه دانش آموزی تحقیقات هواشناسی کشور در گچساران
  • مربیان طرح شهید بهنام محمدی بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مشهد اعزام شدند
  • 9هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد عازم مناطق عملیاتی می شود
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی آغاز شد
  • با حکم فرمانده سپاه فتح استان مسئول و جانشین کانون بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟