مشروح اخبار


» تازه ترین جزئیات از دستگیر ی عامل آزار و اذیت دختر سونیم ساله در یکی از بیمارستان های شیراز



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی که یک دختر بچه ۳ و نیم ساله را در یکی از بیمارستان‌های شیراز مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.


به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در یکی از بیمارستان‌های شیراز متهم یک دختر بچه ۳ و نیم ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده بود که پس از اطلاع از این موضوع در همان ساعات اولیه اقدامات شناسایی انجام که توسط کارآگاهان پلیس با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی فرد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی متهم ۲۵ ساله اعتراف کرد، افزود: فرد متهم با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه این اتفاق در گوشه‌ای از محیط سرباز بیمارستان و دور از چشمان عابران و کادر بیمارستان اتفاق افتاده و همین دلیل موجب شد اقدامات شناسایی قدری زمانبر شود، افزود: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارد خط قرمز خود می‌داند و با جدیت تمام با متهمان برخورد می‌کند.



تاریخ انتشار : 17 مرداد 1398, 18:01



» اخبار مرتبط:

  • آزار و اذیت دختر15 ساله توسط شوهرعمه!
  • پدر کشی با ضرب گلوله توسط پسری در فسا!
  • دخترکشی در شیراز!؛ پدر سنگدل دخترش را باطناب کشت
  • مربی بوکس به سه نوجوان تجاوز کرد
  • دستگیری قاتل دختر پاتاوه ای در نورآباد فارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟