مشروح اخبار


» غذاهای سنتی ترکیه



مردم کشور ترکیه ارزش زیادی برای برنامه غذایی خود قائل هستند و شما می توانید لذیذ ترین غذا ها را در رستوران های این کشور نوش جان کنید، در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی غذاهای سنتی کشور ترکیه بپردازیم، بنابراین اگر از علاقمندان به شکم گردی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

کباب
در فرهنگ غذایی کشور ترکیه غذاهای گوشتی و پر چرب بسیاری به چشم می خورد که یکی از لذیذ ترین آن ها کباب می باشد، انواع مختلفی از این نوع غذا در برنامه غذایی کشور ترکیه وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از اسکندر کباب، کباب آدانا، کباب دونر و غیره، جالب است بدانید که اسکندر کباب معروف ترین کباب دنیا می باشد و شهرت جهانی دارد، این کباب برای اولین بار در شهر بورسا توسط شخصی به نام اسکندر و در سال 1867 طبخ شده است، اگر قصد سفر با تور ترکیه، تور آنتالیا و یا تور استانبول را دارید این غذا را از دست ندهید.تور لحظه آخری استانبول

غذاهای سنتی ترکیه

 



بورک
بورک یکی دیگر از غذاهای بسیار معروف ترکیه ای می باشد که در این کشور به عنوان یک میان وعده بسیار مقوی سرو می شود، این غذا بسیار شبیه به پیراشکی است و از موادی نظیر خمیر یوفکا، روغن زیتون، گوشت، پنیر پیتزا و غیره برای طبخ آن استفاده می شود. گردشگران تور ترکیه می توانند این غذای لذیذ را در تمامی رستوران های لوکس، میان رده و حتی اغذیه فروشی های موجود در شهر های ترکیه خریداری کرده و نوش جان نمایند.

غذاهای سنتی ترکیه

 



کوفته
کوفته نیز از غذاهای لذیذ و خوش طعم ترکیه ای می باشد که طرفداران بسیاری در میان گردشگران و همچنین مردم این کشور دارد، این غذای مقوی به عنوان یکی از وعده های غذایی اصلی در انواع رستوران های ترکیه ای سرو می شود. تور آنکارا گردشگران تور ترکیه باید بدانند که در طبخ کوفته از موادی نظیر گوشت، پیاز، سیر، شیر، نان باگت و غیره استفاده می شود، همچنین توجه داشته باشید که این غذا به دو صورت کاملاً پخته و نیمه پخته در رستوران ها ترکیه ای سرو می شود. تور کوش آداسی امیدواریم این مقاله در سفر با تور ترکیه، تور استانبول و یا تور آنتالیا برای گردشگران عزیز مفید واقع شود.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1398, 13:31



» اخبار مرتبط:

  • روسیه 20 کامیون ترکیه را منفجر کرد
  • رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: بانوی ملی پوش دوومیدانی استان و کشور عازم مسابقات بین المللی ترکیه شد
  • کنسول‌گری‌های ایران در ترکیه تعطیل شد
  • ازسرگیری پروازهای شیراز استانبول بعدازکودتای نافرجام در ترکیه
  • خرم سلطان و سلطان سلیمان در مراسم بهترین فیلم ترکیه +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟