مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسولان و چهره های سیاسی در پی درگذشت«آ میراحمد تقوی»/بخش سوم



در پی درگذشت عالم ربانی و مجاهد آمیراحمد تقوی مقدم، مسولان ،شخصیت های سیاسی  استان کهگیلویه و بویراحمد پیام های تسلیت صادر نمودند.

در پی درگذشت عالم ربانی و مجاهد آمیراحمد تقوی مقدم، مسولان و شخصیت های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور پیام های تسلیت صادر نمودند.

« انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل القدر، موسس حوزه علمیه دهدشت و از یاران باوفای امام خمینی«ره» و رهبر معظم انقلاب ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین آ میراحمد تقوی مقدم موجب تالم و تاثر فراوان شد.

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

این ماتم جانگداز را به مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد مخصوصاً به علما و روحانیون و طلاب حوزه علمیه دهدشت، شاگردان و دوستداران و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم.

سرهنگ دوم پاسدار سید روح الله شاهینی سوق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد

************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت عالم وارسته و جلیل القدر روحانی مجاهد و هدایت گر روشن ضمیر حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای آمیراحمد تقوی كه بخش زیادی از عمر گرانبهای خویش را در گسترش آموزه های الهی و اعتلای ارزش های اخلاقی و اسلامی سپری نمودند و موجب تالم و تاسف فراوان گردید.
آن عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی  و تربیت نفوس مستعده و تعمیق معارف اسلامی گذراند و اشتهار ایشان به ساده زیستی و طهارت نفس زبانزد خاص و عام بود.
خدمات آن روحانی وارسته در کهگیلویه و بویراحمد و دفاع ایشان از ارزش‌های اسلامی، ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم‌السلام و مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات، و تربیت شاگردانی فاضل، و شخصیت معنوی و اخلاقی آن مجاهد فی سبیل الله  خاطره ‌ای ماندگار از آن عالم بزرگوار باقی خواهد گذاشت.
فقدان آن فقید سعید که به حق بازمانده ای از روحانیت اصیل و خدمتگذار شیعه بودند ضایعه ای برای شهرستان کهگیلویه و جامعه روحانیت، حوزه های علمیه و ارادتمندان ایشان در خطه جنوب واستان کهگیلویه و بویراحمد  و همه کسانی است که ایمان و اعتقاد خود را وامدار این اسوه های نادر و شایسته می دانند هست. اینجانب این ضایعه‌ی اسفناک را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه ، خاندان معظم و آقازادگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده، علوّ درجات را برای آن مرحوم و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. حشره الله مع مولانا أبی‌عبدالله الحسین و اولاده و اصحابه بمنّه و کرمه.
 اسماعیل صلواتی
امام جمعه شهر  قلعه رئیسی
*************************************************************************
انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.
 ارتحال جانگداز عالم ربانی فاضل صمدانی سالک عارف مرحوم آیت الله آمیر احمد تقوی المقدم مرجع دینی و اجتماعی مردم شریف استان کهکیلویه و بویر احمد و پدر معنوی طلاب و روحانیون را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بصیر و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب و به طلاب و روحانیون استان و به بیت شریف و رفیع ایشان و به سادات رضا توفیق تسلیت عرض نموده و برای آن روح مطهر و نفس زکیه علو درجات الهی وحشر با ائمه اطهار علیهم السلام رو از خداوند کریم مسئلت دارم.
سید لطف الله سپهر
مدیرکل شورای هماهنگی خوزستان و مشاور استاندار خوزستان

**************************************************************************
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم وارسته، با تقوا، انسانی شایسته، ساده‌زیست، مرید اهل بیت و مرد تکرار نشدنی پاک و بی‌آلایش کهگیلویه بزرگ، حاج میراحمد تقوی مقدم که عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت اسلامی گذراند را خدمت همه ی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه روحانیت  تسلیت عرض می نمایم.
بدون شک نام چنین مردان بزرگی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نخواهد شد؛ از خداوند متعال برای آرامش بیشتر روح این عالم فقید دعا می‌کنم و امیدوارم که راه و مکتب او روز به روز پر رهرو شود.

الیاس تاج‌الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

*************************************************************************


«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»


«إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِي الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا يَسُدُّها شَيءٌ إلى يَومِ‌ القِيامَةِ‌»


خبر ارتحال عالم وارسته و  برجسته اخلاق، حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی (رحمت الله علیه)، که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت به دین ومکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم این شهرستان نمود موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.


اینجانب ارتحال ملکوتی آن عالم پارسا را به  عموم مردم متدین و انقلابی استان ، سلسله جلیل القدر سادات خصوصا" سادات  رضاتوفیق  و بیت مکرم ایشان  تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال  برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی ، علو درجات  و حشر با اولیاء و اجداد طاهرش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.روحش شاد و یادش گرامی
            
                سید محمد برزین زاده
       مدیریت توزیع برق شهرستان چرام

*******************************************************************
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ

 انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدرحضرت حجه الاسلام والمسلمین آ میر احمد تقوی موسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه موجب تاسف و تاثر گردید.

آن  عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد گذراند،ساده زیستی و مردم داری ایشان زبانزده عام و خاص بود .
  این مصیبت جانسوز را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ،مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد،  به ویژه سادات معظم  و بیت مکرم ایشان بخصوص فرزندان بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده، و از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید سعید و صبر توام با اجر را برای بازماندگان مسئلت می نمایم
البرز محمدی - مدیرکل  تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

*****************************************************************
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی شهرستان کهگیلویه حضرت آیت الله سید میراحمد تقوی که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم نمود، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه این ضایعه و مصیبت را به محضر امام زمان(عج) و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه کشور، مقلدان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و از درگاه الهی برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

*************************************************************
بسمه تعالی
اذا  مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها الی یوم القیامه
رحلت عالم وارسته،مجاهدی نستوه وخستگی ناپذیر،مبارزی شجاع و مردمی  ،روحانی بی آلایش و ساده زیست ،متقی ومتنفذ استان حضرت حجه الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی که عمر پر خیر وبرکت خویش را در مسیر تحصیل،تهذیب،تدریس علوم و معارف شریعت محمدی(ص)،تربیت شاگردانی فاضل و دانشمند مصروف نموده اند، را به محضر روحانیت معظم ،بیت شریف آن مرحوم وبستگان و اقارب ، تسلیت عرض نموده و برای این انسان تکرار نشدنی،پاک وبی آلایش علو درجات و همنشینی بر سفره کریمانه اهل البیت «ع»، و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت داریم.
شورای اسلامی و شهرداری شهر سوق

***************************************************************
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید میراحمد تقوی(ره) از سلاله پاک و مطهر ائمه اطهار(س) موجب تالم و تاسف فراوان گردید، فقدان آن مجاهد نستوه، موجبات غم بسیار سنگینی را فراهم نموده است که اگر لطف و محبت خدا و اجداد طاهرش نباشد به راحتی قابل جبران نخواهد بود.
اینجانب در کمال تاسف این ضایعه بزرگ را به عموم مردم به خصوص روحانیت معظم و بیت مکرم آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آن سعید فقید، علو درجات را خواستارم.

دکتر کیان دهراب پور
دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد
**************************************************************

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام آمیراحمد تقوی‌مقدم که  عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تعمیق معارف اسلامی گذراند را به بیت مکرم و بازماندگان معزز، جامعه روحانیت، ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به همه مردم مومن و انقلابی استان و شهر دهدشت تسلیت عرض می کنم.

از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید و صبر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.


اسفندیار برخه_شهردار دهدشت

************************************************************
درپی ارتحال آیت‌الله آمیر احمد تقوی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان متن پیام تسلیت بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال شخصیت وارسته، معلم اخلاق و روحانی ارزشمند و مردمی  آیت‌الله آمیر احمد تقوی که همواره در جهت ارتقاء ارزش های اسلامی ، دینی و اخلاقی تلاش می نمود موجب تاثر و تالم گردید.
تلاش‌های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی ایشان در حوزه علمیه کهگیلویه برکسی پوشیده نیست. این روحانی جلیل‌القدر همواره با عزت نفس ساده و با قناعت زندگی کرد و هرگز در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری کوتاهی نکرد.

یاد و خاطره آن عالم ساده زیست، نیک اندیش پشتیبان انقلاب و نظام که  در تعلیم ، تربیت و پرورش جوانان و ارتقاء سطح اخلاقی و معنوی همت عالی داشت، همواره به نیکی باقی خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به عموم مردم ولایتمدار استان، شاگردان، علاقه مندان و بازماندگان علی الخصوص بیعت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل و برای آن فقید سعید علو درجات الهی را مسئلت دارم.

سید هاشم موسوی جهان آباد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
************************************************************************
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم فرزانه حجت الاسلام حاج آمیر احمد تقوی موجب تاثر و تالم خاطر شد
در کمال تأسف درگذشت این عالم ربانی و مبارز راستین مسیر انقلاب اسلامی در عرصه علم و ایمان را به رهبر معظم انقلاب (دام عزه)، حوزه‌های علمیه و بیت محترم ایشان و مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان به خصوص مردم ولایت مدار کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان علو درجات و برای بیت مکرمشان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم

محسن جلیل
سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد
***************************************************************************
بسم الله الرحمن الرحیم

 درگذشت روحانی شهیرمنطقه کهگیلویه جناب مستطاب میراحمد تقوی رابه مردم شریف ومتدین کهگیلویه، سادات جلیل القدر رضاتوفیق و بیت شربف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حی توانا برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبرمسئلت دارم.

علی کامرانی
۲۴ مرداد ۹۸
***************************************************************************8

بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت عالم ربانی میر احمد تقوی(ره) پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است؛
«انالله و اناالیه راجعون»
رحلت عالم ربانی و مجاهد خستگی‌ناپذیرحضرت حجت الاسلام و المسلمین آ میراحمد تقوی(ره) که عمر گران‌بهای‌ خود را صرف تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تأسف و تأثر وافر گردید، ایشان عالمی ساده‌زیست، نیک‌اندیش و از مبارزان صف اول انقلاب و پشتیبان نظام بودند که در سنگرهای متعدد سیاسی، علمی و فرهنگی و احقاق حقوق حقه مردم ولایتمدار شهرستان گهگیلویه خدمات فراوانی عرضه داشتند.
اینجانب این ضایعه را به جامعه روحانیت، مردم شریف و مومن کهگیلویه و استان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علوّ درجات آن مرحوم را مسألت می نمایم.
******************************************************************************
رحلت عالم فرزانه حجت الاسلام حاج آمیر احمد تقوی موجب تاثر و تالم خاطر شد
در کمال تأسف درگذشت این عالم ربانی و مبارز راستین مسیر انقلاب اسلامی در عرصه علم و ایمان را به رهبر معظم انقلاب (دام عزه)، حوزه‌های علمیه و بیت محترم ایشان و مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان به خصوص مردم ولایت مدار کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان علو درجات و برای بیت مکرمشان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم
محسن  رحیمی  سرپرست  موسسه قرب  مهرایثار استان  کهگیلویه وبویراحمد

******************************************************************************
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در پيامي درگذشت عالم رباني و مجاهد، آمير احمد تقوي را تسليت عرض نمود.
متن پيام به شرح زير مي باشد:
بسم الله الرحمن الرحيم
رحلت عالم جليل‌القدر و مجاهد، حجت الاسلام و المسلمين مير احمد تقوي كه شخصيتي موثر در همه عرصه‌ها بودند موجب تأثر و تألم شد. اينجانب درگذشت اين روحاني با فضيلت و استاد اخلاق كه زحمات زيادي در راه ترويج علوم و معارف اسلامي كشيدند را به مقام معظم رهبري، حوزه‌هاي عليمه، ارادتمندان ايشان و بخصوص به بيت شريف ايشان و وابستگان داغدار و مردم شريف شهرستان كهگيلويه تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براي آن فقيد سعيد علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر وسلامتي مسألت دارم.
ياد آن عالم وارسته گرامي و جان پاكش متنعم به نعمت غفران و فضل الهي باد.

حسن نوروزی
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان
*****************************************************************************
اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله آ میراحمد تقوی(طاب ثراه) از علمای اعلام، استاداخلاق، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
مرحوم مغفور آيت الله
 آ میراحمد تقوی (رضوان‌الله‌تعالي‌عليه) عالمي رباني ، استاد اخلاقي توانا و روشن ضمير و مبارزي خستگي ناپذير بودند که همواره با جامعيت خود ميان علم و عمل و با شيوه و رفتار زندگي ساده و سراسر با برکت خود، راه و رسم مجاهدت همراه با بصيرت در راه دين و انقلاب را به ما آموختند .
آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز نشر معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام، همواره تلاش و جدیت داشتند و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و استان کهگیلویه وبویراحمد  بودند.
بي شک رحلت اين مجاهد نستوه و اين عالم رباني ضايعه اي بس عظيم و سنگين براي جامعه حوزوي و مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود
اینجانب ضایعه فقدان آن عزیز سفرکرده را به بیت مکرم،بازمانده گان ومردم متدین، ولایتمدار و وفادار خطه کهگیلویه  تسلیت عرض نموده و رحمت ومغفرت واسعه الهی وعلو درجات را از درگاه خداوندمنان برای آن مجاهد فقیدو نستوه مسئلت دارم
آرامش دوست -رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)دهدشت
**************************************************************************************
بسم الله الرحمن الرحیم 
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله آمیراحمد تقوی از روحانیون برجسته استان که سابقه دیرینه ای در تبلیغ شعائر اسلامی در حوزه‌های مختلف داشت موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
آن روحانی عظیم الشان عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و گام بلندی در راه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه برداشتند و بی شک، یاد و نقش برجسته آن مرحوم مغفور در ذهن مردم مومن و قدرشناس استان ماندگار خواهد شد.
اینجانب این ضایعه را محضر خانواده، بازماندگان، علما و مردم استان تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریفشان مسألت دارم.
                                                                                               

جعفر گوهرگانی
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد


******************************************************************************
بسم الله الرحمن الرحیم ..انالله وانالیه راجعون.ارتحال ملکوتی حاج میراحمدتقوی موجب تاسف وتاثرفراوان گردید،آن عالم ربانی عمرپربرکت خویش رادرراه تحصیل وتدریس علوم ومعارف دینی وتربیت نفوس مستعده گذراندواشتهارایشان به ساده زیستی وطهارت نفس زبانزدخاص وعام بود.اینجانب مصیبت وارده رابه محضرمقدس ولی عصرارواحنا فداه،مقام معظم رهبری،حوزه های علمیه وخاندان آن مرحوم وشاگردان ایشان تسلیت عرض نموده وازدرگاه الهی علودرجات رابرای آن فقیدسعید،وصبرتوام بااجررابرای بازماندگان مسئلت مینمایم..از طرف ایل بزرگ زیلایی

*******************************************************************************
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران متن پیام تسلیت ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم

 

" إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ،ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ "

رحلت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آسید میر احمد تقوی رحمه الله علیه ، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران گردید.  

این عالم وارسته عمر با برکت خود را وقف ترویج معارف اسلامی نمود و در عرصه فقاهت، دیانت و ارائه خدمات ارزنده اجتماعی و نیز بنیانگذاری حوزه علمیه دهدشت و تربیت شاگردان برجسته، کارنامه درخشانی از خویش برجا گذاشت.

 

اینجانب ضایعه فقدان این روحانی خدوم را به حوزه‌های علمیه و مردم متدین استان بالاخص کهگیلویه بزرگ و شاگردان، علاقه‌مندان به ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) را مسئلت دارم. ایوب مقیمی 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران
************************-*---*************************
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

 اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة، لا یسدها شیء الی یوم القیامة

 

خبر ارتحال اندوه بخش عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت ایت الله آمیراحمدتقوی باعث تاسف،تاثر وتالم فراوان شد.

 

 شخصیت بزرگ ومجاهدی که با روشی الهی بدون ذره ای چشم داشت عمر شریف و پربرکت خود را در راه اعتلای اسلام عزیز ،توسعه معنویت و تبلیغ مذهب حقه شیعه ،دفاع همه جانبه ازارمانهای انقلاب شکوهمنداسلامی وحمایت ازفقرا ،مساکین و محرومین سپری کرد

 و با تاسیس و اداره حوزه علمیه کهگیلویه به تعلیم و تربیت شاگردانی پرداخت که امروز هرکدام در میهن اسلامی خود جایگاهی دارند .

 

 

اینجانب ارتحال ملکوتی ان عالم عامل وان عابدزاهد وان فرزانه مجاهد ،حکیم شیرین سخن ،سریع اللهجه ،صادق الکلام  را به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؛ مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ؛ عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان و جمیع سادات  بالاخص سلسله سادات رضاتوفیقی و

بیت شریف معظم له وفرزندان عالمشان 

خاصه حضرت  حجه الاسلام والمسلمین آسیدحسین تقوی و دکترسید مصطفی تقوی  تسلیت عرض نموده و برای آنها صبر و اجرالهی و برای آن  عالم ربانی علو درجه ،رحمت ومفغرت الهی خواهانم  

 خداوند روحش را با اجداد طاهرینش محشور نماید

 

سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان
***************************************
محضر مبارک حضرت حجت الاسلام حاج سید حسین )( سید مجتی )تقوی مقدم سلام علیکم رحلت جانسوز وغم انگیز عالم متعبد فقیه مجاهد استوره تقوی حضرت حجت الاسلام اسید میراحمد تقوی مقدم ابوی بزرگ ومدافع اهلبیت را ازصمیم قلب تسلیت عرض می کنم وجود شخصیت کم نظیر وبی بدیل ان مرحوم آرام بخش دلهای خسته ورنجور مردم متدین خطه جنوب الخصوص استان کهگیلویه وبویراحمد وبل اخص منطقه ثلاث بوده وهمواره پناهگاه دلدادگان اهلیت وعاشقان ال الله بود ه است ازخداوند حی قیوم برای ان مرحوم سفرکرده غفران الهی وسعادت وسربلندی وبقای عمر برای بازماندگان خواستارم انشااله باوجود فرزندانی صالح مثل جنابابعالی ادامه دهنده راه پرخیر برکت ان فقید سعید باشید مردم مومن وولایت مدار شهرستان لنده ضمن تسلیت به محضر جنابعالی آماده پیروی ازرهنمودهای فرزند خلف وصالح آن سید صحیح وسالم وعالم وارسته می باشند خداوندا به همه ماها توفیق پیروی وهمراهی سلسله جلیله وراث حضرت زهرا س را عنایت فرماید

اردتمند عطب اله اهنجان عضو شورای اسلامی شهرستان لنده واستان کهگیلویه وبویراحمد

*************************************

‌فرماندار دنا در پیامی درگذشت حضرت آیت الله امیر احمد تقوی (ره)را تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدرحضرت آیت الله امیر احمد تقوی مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه از مشاهیر و علمای برجسته جنوب کشور،همراه دیرین ولایت واستاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این روحانی خدوم که از یاران، مبارزان انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری دردوران انقلاب بودند عمر پر برکت خود را درمسیر پاسداشت ازحریم ولایت و تشیّع،شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تربیت نمودند. 

آن مرحوم باداشتن جایگاه اجتماعی،معنوی نقش بزرگی در ترویج فرهنگ اسلامی با حراست ازکیان اسلامی،آثاری ماندگاری ازخود به یادگار گذاشتند که منشا خیرو برکت بودند.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید،حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات، بازماندگان صبر واجر مسألت می‌نمایم.

 علی یار علی پور 

سرپرست فرمانداری دنا

*******************************
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پی رحلت آیت الله آمیراحمد تقوی

 

 

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله آقامیراحمدی تقوی را تسلیت گفت.

 

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و انا الیه راجعون

 

قَالَ الِاِمامُ الصادقُ علیه السلامُ: إِذَا مَاتَ العالمُ اَلْمُؤْمِنُ ثُلِمَ فِي اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُّهَا شَيْءٌ

 

خبر رحلت عالم ربانی ،مجاهد انقلابی،روحانی مردمی مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج میر احمد تقوی موجب تاثر و تالم همگان گردید.

 

این ضایعه اسفناک را به حوزه های علمیه و علماء اعلام ،مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، استانهای همجوار، سادات مکرم بویژه سادات محترم رضا توفیق، خانواده متدین، مذهبی و عالم پرور تقوی علی الخصوص فرزندان دانشمند، عالم و فرهنگی ایشان تسلیت عرض نموده، برای روح آن سعید فقید غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

 

رحمن خادم مدیر عامل شرکت  

گاز کهگیلویه و بویراحمد
****************************************
رحلت جانگداز عالم ربانی ومجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام آمیراحمد تقوی راخدمت عموم مردم فهیم وشهیدپرور استان کهگیلویه وبویراحمد وبیت محترم ایشان تسلیت وتعزیت عرض میکنم خدواندا روح این مجاهد خستگی ناپذیر را با اولیا الهی محشور گرداند وبه دوستداران وشاگردان وخاصه خانواده ایشان صبرجمیل واجر جزیل عنایت فرماید.
محمدخادم الحسینی



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1398, 10:38



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت حجت الاسلام میراحمد تقوی به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسینی
  • پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت درگذشت نماینده ولی فقیه در استان
  • پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت میراحمد تقوی
  • پیام تسلیت آ میر احمد تقوی در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی
  • نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ارتحال آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟