مشروح اخبار


» جوان‌ترین وپیرترین آزادگان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت بیشترین حضور را در جبهه های جنگ به خود اختصاص دادند و در این میان ۳۱۷ آزاده سرافراز استان دوران اسارت را در اردوگاه‌های عراق گذراندند.

به گزارش راک نیوز ، سیدمنصور موسوی، ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان بویراحمد ودنا با لیان اینکه بیشترین سابقه اسارت مربوط به سیدحمزه اکوانی آزاده هم استانی با ۹ سال و ۱۰ ماه و ۹ روز اسارت است، گفت: پیرترین آزاده دفاع مقدس استان سیدنصرت الله دادگر متولد ۱۳۱۴ و کم سن و سال ترین هم سید قربان فروزان متولد یکم تیر ۱۳۵۲ است. 
وی خاطرنشان کرد: از ۲۶ مرداد ۶۹،  سالروز ورود آزادگان تاکنون تعداد ۶ آزاده به شهادت رسیده و 20 آزاده فوت کرده اند. ۵ آزاده استان نیز تا مدرک دکترا ادامه تحصیل داده اند. 
موسوی با اشاره به اجرای ۲۹ برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان، تصریح کرد: دیدار با مسئولان استانی،اجرای طرح سپاس، مراسم تجلیل از آزادگان استان، شب شعر و پیاده روی همگانی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در استان است. 



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1398, 14:21



» اخبار مرتبط:

  • آموزش و پرورش گچساران 9 آزاده فرهنگی دارد/ تجلیل از آزادگان فرهنگی در گچساران
  • تجلیل از کارمند آزاده اداره راه و شهرسازی گچساران+عکس
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛ این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است
  • همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع): دیدار رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه با جانبازان و آزادگان/تصاویر
  • پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟