مشروح اخبار


» بهره برداری از ۵ واحد مسکن مددجویی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت



پنج واحد مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 200 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش راک نیوز از یاسوج، مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی بااعتبار 40 میلیون تومان، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج و جمعی از امدادگران برگزار شد. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: ارائه خدمات عمرانی و ایجاد مسکن مقاوم و سرپناهی امن برای مددجویان از اولویت‌های کاری این نهاداست. 
قباد مبشری بیان کرد:  پنج واحد مسکن مددجویی بااعتبار 200 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید و به مددجویان تحویل داده شد. 
وی با اشاره به اینکه 196 مورد خرید و احداث مسکن مددجویی با اعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون تومان، در سال جاری در دستور کار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 مورد مسکن شهری و 179 مورد مسکن روستایی برای مددجویان به بهره‌برداری رسیده است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 179 مورد تعمیرات و 52 مورد احداث سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات عمرانی این نهاد در سال جاری عنوان و بیان کرد: خرید، احداث، تعمیر، بازسازی، مقاوم‌سازی، احداث سرویس بهداشتی و معافیت انشعابات آب، برق و گاز از مهم‌ترین اقدامات عمرانی کمیته امداد برای مددجویان است. 



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1398, 09:00



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان
  • مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق کمتر برخوردار
  • 261 نفر از ایتام کهگیلویه و بویراحمد صاحب‌خانه می‌شوند
  • ساخت و بهسازی 99 مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گچساران
  • واگذاری حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟