مشروح اخبار


» حمله حامیان تاجگردون به عدل هاشمی پور ؛ به موقع جوابتان را در کهگیلویه بزرگ می دهیم



فرماندار شهرستان کهگیلویه در اولین نشست خبری خود صادقانه حرف زد تا همه پرده های فرو ریزد هم چنان که پیشانی کارونسرای بلاد شاپور فرو ریخت.


به گزارش راک نیوز از شهرستان کهگیلویه ؛ وقتی اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه شفاف سازی کرد که از 10 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای بلاد شاپور تنها 600 میلیون اختصاص یافته ، موضوع به نشست خبری روز گذشته سردار هاشمی با خبرنگاران بمناسبت جشن روز خبرنگار کشیده شد.

براساس این گزارش ، عدل هاشمی پور در بخشی از سخنان خود در واکنش به اعتبار بلاد شاپور گفت : مدیرکل میراث فرهنگی مصاحبه می کند که با پیگیری های فلانی 10 میلیارد تومان به بافت تاریخی شهر دهدشت اختصاص داده شد .

هاشمی پور در ادامه گفت :" تو خیلی بی جا می کنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی "

نایب رئیس کمیسیون انرژی در ادامه یاد آور شد : حالا خیلی جالب است مدیرکل میراث فرهنگی پس از کاهش اعتبار تماس گرفته وگفت : آقای هاشمی یه کاری بکن تخصیص را خراب کردن ، که من گفتم : برو از همان کسی که تشکر کردی تا کار را پیگیری کند.

به گزارش راک نیوز ، پس از انتشار ویدئو سخنان نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی ،چرام ولنده در جشن روز خبرنگار در دهدشت ، رسانه های حامی و حامیان تاجگردون به این سخنان واکنش نشان دادند.

یکی از پیمانکاران وافراد نزدیک به تاجگردون با خط و نشان کشیدن برای سردارعدل هاشمی پور در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت : آقای عدل هاشمی پایان عمر سیاسی شما نزدیک است ، دست وپا نزن

در ادامه این مطلب آمده است : توهین شما به نماینده محبوب گچساران و باشت در ذهن ما باقی می ماند ، به موقع جوابتان را در کهگیلویه بزرگ خواهیم داد.

یادت باشد زمانی شما اخلاق را باختید که قسم جلاله دروغین خوردین ، نقش تاجگردون در انتخابات آینده کهگیلویه بزرگ تعیین کننده است.

حمله حامیان تاجگردون به عدل هاشمی پور ؛ به موقع جوابتان را در کهگیلویه بزرگ می دهیم

 

به گزارش راک نیوز ؛ دست کم در 3سال گذشته روابط و موضع گیری های عدل هاشمی و تاجگردون در قبال هم بر محور دوستی بود ،بطوریکه شاهد سفرتاجگردون به کهگیلویه  وحضور هر دو در جلسات مشترک بوده ایم ، اما اینکه در این زمان سردار در جمع خبرنگاران اینقدر صریح علیه تاجگردون موضع گیری می کند حلقه گمشده ای است که شاید در روزهای آینده علت آن مشخص گردد.



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1398, 07:08



» اخبار مرتبط:

  • حمله تند به نماینده کهگیلویه بزرگ در بلاد شاپور: اگر کهگیلویه تاجگردون داشت سرنوشت بلاد شاپور این نبود
  • دفتر تاجگردون واکنش نشان داد:سخنان مرتبط با عدل هاشمی پور ربطی به انتخابات ندارد...
  • محور ملی ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • درنشست خبری مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به آتش سوزی بلاد شاپور
  • توهین یک سایت محلی به رسانه های استان/ سایت سینه چاک هاشمی به چه کسی رای داده!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟