مشروح اخبار


» یک گزارشگر فوتبال در راه شبکه های خارج از مرز +عکس



بعد کوچ مزدک میرزایی از گزارشگران شاخص فوتبال کشور به شبکه فارسی زبان خارج ایران اینتر نشنال ، حالا خبر از کوچ دومین گزارشگر فوتبال رسانه ای شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از استان فارس ؛ اشتباه  فاحش سرهنگ علیفر در حین گزارش فوتبال از سری مسابقات لالیگای اسپانیا کار دستش داد.
بنابر این گزارش ؛ علیفر درحین گزارش بازی تیم های لوانته و رئال ماردیدبا استناد به ترکیب منتشر شده بر روی سایت انگلیسی اسکای اسپورت شماره 17 لوانته را  جلال حسینی معرفی کرد.

این اشتباه علیفر به دستمایه ای برای کاربران شبکه های مجازی تبدیل شد وشبکه ورزش بعد از پایان بازی در اطلاعیه ای از محرومیت علیفر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

یک گزارشگر فوتبال  در راه شبکه های خارج از مرز +عکس

 


علیرضا علیفر در گفت و گویی که با "ورزش سه" داشت دراین ارتباط گفت:« من از دیشب تا امروز ساعت 9 صبح در حال مکالماتم با خارج از کشور بودم و تلفن هایی که از ایران می شد را نمی توانستم جواب بدهم.»

اما موضوعی که علیفر بعد از این می گوید به ماجرا سمت و سوی تازه تری می دهد. او درباره مکالمات خارجی که داشته است گفت:« یک رادیو و چند شبکه فارسی زبان لس آنجلس و همچنین یک شبکه خبری با من تماس گرفتند. من به زودی راهی ترکیه می شوم و اگر شرایط درست پیش برود و به توافق برسم به امریکا خواهم رفت.»

 
حال باید دید آیا تلویزیون با گزارشگر " توووووووووی    دروازه "  هم قطع همکاری می کند یا اجازه نخواهد داد علیفر پا جای پای مزدک میرزایی بگذارد.
به گزارش راک نیوز ؛در جریان گزارش بازی رئال و لوانته در هفته چهارم رقابت های لالیگا، به اشتباه اعلام کرد سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس تهران و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال این کشور در تیم لوانته بازی میکند.



تاریخ انتشار : 24 شهریور 1398, 21:25



» اخبار مرتبط:

  • برنامه پخش زنده فوتبال از تلویزیون در نوروز 94
  • افشاي شعبده بازی لاليگايي صداوسیما
  • وقتی بازیکن گچسارانی پرسپولیس؛ خوزستانی معرفی می‌شود
  • در هفته سیزدهم بازی های لیگ دسته دوم:تیم فوتبال «نفت و گاز» گچساران به مصاف «استقلال جنوب» تهران می‌رود
  • ایرانیان خارج از کشور ازچه شبکه های بازی تیم ملی کشورمان را نگاه کنند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟