مشروح اخبار


» قاچاقچی کفش ۲ میلیارد و۸۵۵میلیون ریال جریمه شد



مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی کفش در شهرستان گچساران به ۲ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش راک نیوز، براتعلی صالحی اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران، تعدادی کفش به ظن قاچاق از خودروی سواری پژو کشف کردند. وی تصریح کرد: با توجه به ظن قاچاق بود محوله کشف شده، علیه صاحب کالا اعلام جرم شد که بر اساس گزارش مذکور و تحقیقات مقدماتی، معلوم شد کالای مکشوفه فاقد ادله و مدارک قانونی است. مدیر کل تعزیرات استان افزود: در راستای ماده 47 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گمرک استان پس از  دریافت کالا های مکشوفه و ضبط آنها و تعیین ارزش ریالی کالا ها، مراتب را  به شعبه تعزیرات استان اعلام کرد. صالحی گفت:  شعبه رسیدگی به این پرونده پس از ثبت پرونده و احضار متهم و اخذ دفاعیات صاحب بار، اتهام وارده  به  صاحب کالا مبنی بر قاچاق کالای مکشوفه را محرز و مسلم دانست. وی یادآور شد: پس از بررسی همه  مستندات قانونی پرونده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد و اموال کشف شده به نفع دولت ضبط شد.
صالحی، عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی را وظیفه ای مهم دانست و بیان کرد:  در همین راستادر اداره کل تعزیرات حکومتی استان عزمی جدی در جلوگیری از قاچاق کالا وجود دارد.



تاریخ انتشار : 16 مهر 1398, 18:13



» اخبار مرتبط:

  • جریمه ۸۱ میلیاردی قاچاقچیان کالا در کهگیلویه و بویراحمد / افزایش ۳۰ درصدی قاچاق در استان
  • 3میلیارد ریال جریمه پرونده های مختومه قاچاق کالا و ارز گچساران
  • یک شرکت پتروشیمی، قاچاقچی سوخت از کار در آمد
  • کشف 29 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • متخلفان تعزیراتی گچساران به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟