مشروح اخبار


» رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد/گزارش تصویری



دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: شایسته است مردم ، همه ی فداکاری هایی که در این نهاد انقلابی انجام می شود ،بدانند.

به مناسبت هفته ناجا رئیس کل دادگستری استان و دیگر مسئولان قضایی در مرکز استان با سردار انصاری فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اظهار اینکه، نیروی انتظامی نیروی با اخلاص ، توانمند وکارامد می باشد اظهار کرد: همه ی آرامش و آسایشی را که مردم دارند ، مدیون تلاشهای نیروی انتظامی است و همه ی فداکاری هایی که در ناجا و در این نهاد انقلابی صورت می گیرد را باید مردم بدانند و از آنها اطلاع پیدا کنند.
این مقام قضایی در ادامه با اشاره به اینکه در بین مردم و مسئولین، همه انتظار دارند که قوه ی قضائیه و نیروی انتظامی همه ی امنیت را تامین کنند، افزود: همه ی قوای سه گانه مسئول هستند که از بروز جرائم و پیشگیری از آنها با یکدیگر همکاری نمایند.
وی گفت: همه با هماهنگی و اشتراک در مسئولیت ها، باید متحد و هماهنگ باشیم تا بتوانیم امنیت را برقرار کنیم.
این مقام قضایی اظهار داشت:لازم است، در مباحث پیشگیری از وقوع جرم با هماهنگی و هم افزایی بتوانیم امنیت اجتماعی، اقتصادی و انسانی را اجرا کنیم.
دکتر نگین تاجی به ضرورت برگزاری نشست های تعاملی بین دستگاه قضایی ونیروی انتظامی اشاره نمود و بیان داشت: جلسه های مداوم و مستمر در برقراری نظم و امنیت می تواند اثرگزار باشد.
رئیس کل دادگستری استان استفاده از قرب و منزلت بزرگان و ریش سفیدان را در فرهنگ عشایری استان ستود و تأکید کرد: برگزاری دیدار های نظام مند و صمیمی با ریش سفیدان و متنفذین گذاشته شود تا با استفاده از این ظرفیت و شورای حل اختلاف، مشکلات مردم بهتر حل و فصل شود.
در ادامه این دیدار سردار مهدی انصاری فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این نکته که نیروی انتظامی همیشه در کنار قوه قضائیه می باشد واز ابتدا تا انتها همراه و یاور همدیگر خواهند بود افزود: پشتیبانی مقتدرانه ی قوه قضائیه و برخورد های جدی با مفاسد و مجرمان باعث شده است که استان ما امن ترین استان در کشور باشد.
انصاری در ادامه گفت: نیروی انتظامی نشست با ریش سفیدان را به صورت مکرر را در کار دارد و حدفاصلی بین برنامه اصلاح ذات البین میان مردم می باشد.
 وی در پایان افزود: این یک دستاورد است که استان ما در جرائم خشن، سرقتها و تجاوز به عنف امن ترین نقطه کشور می باشد و این حاصل همه ی تلاشهای ما و همفکری دستگاه قضایی استان می باشد.  

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد/گزارش تصویری

 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد/گزارش تصویری

 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد/گزارش تصویری

 



تاریخ انتشار : 18 مهر 1398, 16:20



» اخبار مرتبط:

  • سردارانصاری: افراد معتمد در بین مردم بهترین یاور پلیس برای ایجاد امنیت پایدار هستند
  • دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار امام جمعه و مسؤولان نظامی و انتظامی با رئیس دادگستری شهرستان لنده/تصاویر
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:نیروی انتظامی خاکریز دفاع از امنیت کشور است
  • به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی صورت پذیرفت: دیدار رئیس بنیاد شهید با فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟