مشروح اخبار


» اقدام شایسته بانک توسعه تعاون استقلال شیراز



مناسب‌سازی سامانه همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون برای بهره‌برداری نابینایان از خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال برنامه‌ریزی است و انتشار بروشورهای راهنمای معرفی خدمات بانک توسعه تعاون با خط بریل در دست اقدام است و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری خواهد شد.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون که به همراه همکاران این اداره برای توسعه همکاری‌ها و اهدای تعدادی دستگاه بریل در محل دفتر انجمن نابینایان ایران حضور یافته بود گفت: عزیزان روشندل به‌عنوان قشری از شهروندان، حق‌دارند فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را به‌راحتی انجام دهند. در این راستا محیط فیزیکی و مجازی بانک‌ها به‌عنوان محلی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و شهروندی لازم است برای ارائه خدمات به این عزیزان مناسب‌سازی شود.

وی افزود: در حال حاضر شش شعبه آیت اله کاشانی تهران، استقلال شیراز، کیانپارس اهواز، استاد شهریار تبریز، مرکزی مشهد و شهید بهشتی گرگان باجه ویژه خدمات به نابینایان تجهیز گردیده است و در آینده نیز با همکاری انجمن نابینایان کشور و سازمان بهزیستی کشور این امکانات در سطح کشور گسترش خواهد یافت.
به گزارش راک نیوز ؛ توجه و پیشتازی بانک توسعه تعاون شعبه استقلال شیراز به روشندلان اقدامی است قابل تقدیر و نشان از توجه مدیریتی بانک به نیاز بخشی از افراد جامعه است که بایستی بستر سازی مناسبی برای بهره مندی آنها از خدمات بانکی صورت بگیرد.



تاریخ انتشار : 24 مهر 1398, 22:02



» اخبار مرتبط:

  • بانک توسعه تعاون خوزستان ارتباطی با موسسه اعتباری توسعه ندارد
  • انتصاب اعضای مدرسه‌ساز بانک صادرات
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت سالروز تأسیس بانک توسعه تعاون
  • شناسایی 260 نابینا و کم بینا در گچساران
  • بانک ملی: عراق برای تامین ارز زائران اربعین همکاری نمی کند/ زائران با مشکلاتی مواجه شده‌اند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟