مشروح اخبار


» استاندار پیشتاز تغییرات در استانداری ،نه در استان



وقتی استاندار گفته بود یک تنه همه ی کارها را خودم انجام میدهم باشنیدن این خبر اولش خیلی خوشحال شدیم که در راس مدیریت اجرایی استان یک مدیر پر انرژی قرار گرفته با انتقال این انرژی  به بدنه استانداری میشود به روزها وماه های آینده امیدوار بود ،اکنون با این میل به تغییر ی که در استاندار محترم میبینیم  احتمالا منظور ایشان همه ی کارهای استانداری بود نه کارهای بر زمین مانده در استان ومشکلات مردم.
..


وقتی استاندار گفته بود یک تنه همه ی کارها را خودم انجام میدهم باشنیدن این خبر اولش خیلی خوشحال شدیم که در راس مدیریت اجرایی استان یک مدیر پر انرژی قرار گرفته با انتقال این انرژی به بدنه استانداری میشود به روزها وماه های آینده امیدوار بود ،اکنون با این میل به تغییر ی که در استاندار محترم میبینیم احتمالا منظور ایشان همه ی کارهای استانداری بود نه کارهای بر زمین مانده در استان ومشکلات مردم.
به گزارش راک نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بر اساس این احکام ˈمحمدباقر شریفیˈ به عنوان مدیرکل جدید فرهنگی و اجتماعی استانداری این استان منصوب شد.

سید ˈحسین صابریˈ در حکمی دیگر ˈخدادوست موسویˈ را به عنوان مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این سید ˈعبدالرحمان توفیقیانˈ و ˈنوذر شبرنگˈ به ترتیب در مسوولیت های مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کردند.

سردار ˈجعفریˈ نیز به عنوان سرپرست جدید اداره پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

قرار است که مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید منصوب شده به صورت رسمی در نشست شورای اداری پنجشنبه هفته جاری چهارم آبان 91 برگزار شود.



تاریخ انتشار : 2 آبان 1391, 20:33



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب در استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیران کل جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند
  • مدیرکل امور اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟